RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Прірва замість мосту: що робиться в селі на Буковині, де мали будувати переправу - фото


Міст у Глиниці Чернівецького району на Буковині - повністю демонтований. Про його колишнє існування свідчать лише залізні прути, які стримлять із землі, та купки каміння на березі річки. Дорога, яка раніше вела до мосту, перегороджена і закінчується глибокою прірвою.

Таку картину побачила кореспондентка molbuk.ua, проїжджаючи повз Глиницю 8 липня.



Тож значна кількість автомобілів, які хочуть дістатися з Глиниці до сусідніх Дубівців, і далі користуються тимчасовою понтонною переправою, що неподалік. Через те, що мостом може проїхати лише один ряд автомобілів, тобто діє реверсний рух, з обох боків утворюються довгі черги. Також гравійною дорогою здіймається велика хмара куряви.




























Що було раніше:

Міст через річку Прут у Глиниці взялися капітально ремонтувати у жовтні 2021 року. Згідно проєкту, там мали встановити нове бар’єрне та перильне огородження та сучасне автономне освітлення, колекторний водовідвід та дренажну систему, укріпити конуси берегових опор і повністю відновити підходи до мостової споруди.

Роботи почали виконувати у рамках програми Президента України "Велике будівництво". Мостова споруда є частиною дороги Т-26-07 "Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції "Вадул-Сірет"

Як ідеться у повідомленні Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області, переправу через річку Прут звели у 1959 році. Довжина старого мосту разом з під’їздами складала 277 погонних метрів, ширина проїзної частини – 6 метрів. Також було два тротуари по 0,75 метра кожен, зазначають в Чернівецькій ОДА.

Після капітального відновлення габарити моста мають збільшать до 13,7 метра. Також до 1,8 метра розширять тротуари по обидва боки. Загальна довжина споруди та підходів до неї збільшиться до 347 м, обіцяли у САД.

Проєктом передбачена повна заміна мостового полотна з улаштуванням монолітної залізобетонної плити проїзної частини, деформаційних швів, гідроізоляція, захисний шар асфальтобетону та верхній шар щебенево-мастикового асфальтобетону.
Щодо пішої зони, то тротуари стануть безпечнішими та зручнішими для всіх. Ними з легкістю зможуть користуватися й маломобільні групи населення.

Для об'їзду встановили три шляхи для машин різного габариту. Згідно проєкту, міст повинні були демонтувати у 2022 році, але це зробили ще пів року тому, натомість не зробивши безпечного способу перетнути річку. Тимчасові переправи розмивало вже декілька разів. Громадяни обурені і вимагають безпечної переправи, поки міст не збудований.

2 січня 2022 року тимчасову переправу для будівельної техніки розмило. На затопленій переправі застрягали автівки, а людям доводилося переходити річку вбрід. Окрім того, рятувальникам доводилося діставати з річки затоплені автівки, якими водії намагалися переїхати переправу.

Ситуацію з відсутністю мосту ускладнювали фури, які їхали довколишніми селами, через що у мешканців тріскали хати.

Кілька десятків людей розпочали акцію протесту в Глиниці з вимогою до місцевої влади щодо встановлення розбірного автомобільного моста. Пікетувальники блокували рух транспорту на дорозі до Вижниці. Згодом акцію протесту припинили.

Тимчасова переправа є технологічною для будівельної техніки, втім нею їздили легкові автомобілі. Це найкоротша дорога, щоб добратися у Вижницю. Переправа сполучала село Дубівці та Глиницю. Її побудували поруч з мостом, який наразі ремонтують.

Начальник Служби автомобільних доріг області Ігор Гах рекомендував користуватись схемами об'їзду на час ремонту основного мосту. Втім місцеві їхали тимчасовою переправою, аби не об’їжджати. Гах говорив, що люди роблять це "на свій страх і ризик".

6 січня автомобілям дозволили їздити переправою у Неполоківцях, яка належить гравійно-піщаному заводу.

10 січня в Глиниці вдруге відновили тимчасову переправу, яка зруйнувалась через підняття рівня води в річці.
Згідно з тендерною документацією, ремонт основного мосту мали завершити до кінця 2022 року. Його вартість складає 182 мільйони 500 тисяч гривень.

Проте у червні цього року у Службі автомобільних доріг Буковини повідомили, що ремонт мосту у Глиниці зупинився через війну.

"Через війну в Україні ми були змушені поставити на паузу всі проєкти з будівництва, реконструкції та капітального ремонту доріг державного значення Буковини. Та попри обмежене фінансування, забезпечуємо проїзд автотранспорту за рахунок експлуатаційного утримання", - зазначили у пресслужбі САД.

Водночас зазначають, що забезпечено проїзд річкою Прут через тимчасовий насип. Найімовірніше, про відновлення ремонтних робіт можна буде говорити після війни.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
Редактор: Галина Олійник
9-07-2022, 16:15
Коментарів 0 Переглядів 5 673


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.