У селі Горішні Шерівці вже понад місць жителі скаржаться на проблеми з перепадом напруги в електромережі. За їхніми словами, напруга може опускатися до 120 В або підвищуватися до 280 В.
Через це виходять з ладу побутові прилади, про це йдеться в публікації "МБ"
– У нас індукційні плита та духовка, більшу частину дня не можемо ними користуватися через перепади напруги, вони просто не працюють. А в будинку є дев’ятимісячний малюк. Коли немає світла – немає і води. Ми так живемо із завищеною напругою вже місяць, піднімається до 285. Багато приладів просто погоріло, – пише в чаті села пані Лідія.
– Протягом останніх днів напруга знижується до 120 В. Лічильник постійно вибиває. У нас скороварка згоріла, – каже пані Ірина.
– Напруга весь час стрибає – то 140, то 280. На індукційній плиті не можливо нічого приготувати, вона відмовляється працювати. Коли низька напруга, неможливо щось підігріти в мікрохвильовій печі. Чайник навіть не пробую вмикати, бо сусіди розповідають, що в них згорів, – розповідає мешканка села Тетяна.
У пресслужбі Чернівціобленерго пояснюють: щоб розв'язати цю проблему, потрібно, щоб люди, у яких виникають перепади напруги, зверталися до колцентру.
– У колцентрі за номером 0372 58 49 80, можна залишити заявку, якщо у людей виникають проблеми з електромережею. У вас запитають всі необхідні дані, координати та контакти. Далі вашу заявку передають на розгляд. З вами зв’яжуться, якщо вирішать виїжджати на місце. Є ще один варіант – ви можете написати заяву в РЕМ за місцем проживання, – зазначають у пресслужбі.
Голова Горішньошеровецької громади Михайло САВЧИШИН також наголошує, що люди мають звертатися до обленерго та повідомляти про проблему, а не просто нарікати на неї в соцмережах.
– Люди думають, що всі проблеми має вирішувати сільрада. Та проблеми з електромережею є складними і не вирішуються так швидко і легко. Врешті, проблема може бути не у всіх однакова. У когось напруга замала, а в когось навпаки завелика. Це все потрібно вивчати: хто до якої лінії підключений, до якої підстанції, де саме є неполадки. Якщо всі, в кого є такі проблеми, звернуться в обленерго, залишать заявки, то працівникам РЕМу буде більш зрозумілою ситуація. Кожна людина – це окремий споживач, який має свій договір. Відповідно, вона має звертатися в обленерго, щоб їй надали послуги передбачені договором, – пояснює Михайло Савчишин.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
3-07-2022, 11:46
0
2 061