Спонсори нацизму: чому історія нічому не навчила компанію Coca-Cola

новини / Новини України / Війна з Росією
1 685
0

На тлі розпочатої Росією війни в Україні та вбивстві тисяч невинних людей багато брендів пішли з ворожої країни і припинили постачання своєї продукції.

Досить неоднозначну позицію висловила компанія Coca-Cola, адже спочатку виробник безалкогольних напоїв заявив, що залишається в Росії, а потім після шквалу критики та новин про зняття продукції з продажу в Україні все ж таки змінив свою позицію.



"Наші серця з людьми, які переживають неймовірні наслідки цих трагічних подій в Україні", – йдеться у короткій заяві компанії.

Проте, подібна ситуація не перша в історії бренду, адже понад 80 років тому Coca-Cola була однією з тих компаній, які підтримували Гітлера та спонсорував нацизм. Як так вийшло, ми спробуємо вам розповісти.



Протягом багатьох років безалкогольний напій Coca-Cola був одним із найпопулярніших у Третьому Рейху, подейкували, що й сам Гітлер любив потягувати його під час перегляду "Завіяних вітром" у своєму приватному кінотеатрі. Також компанія Coca-Cola виступала спонсором "Олімпійських ігор" у Берліні 1936 року. Водночас політика Гітлера, жорстокість та знищення безневинних людей нікого не бентежили. Закінчилося спонсорування фашизму аж 1941 року, після того, як у Другу світову війну вступила Америка. Тепер американські компанії повинні були негайно припинити всю діяльність з ворогом, тому в США обірвали зв'язок з керівництвом компанії Coca-Cola в Німеччині та припинили постачання сировини для виготовлення напою, того самого, формула якого тримається в найсуворішому секреті.

Щоб уникнути банкрутства і від страху того, що компанія може бути конфіскована німецьким урядом, керівництво вирішує виготовити аналог напою і використовувати при цьому заводи Coca-Cola, які вже були в Німеччині. У якості сировини для нового напою використовувалося те, що вже було — макуха від яблук і молочна сироватка. Таким чином у нацистській Німеччині був винайдений новий напій – Fanta (від німецької Fantasie – уява).



У наших реаліях після закриття в Росії різних сервісів та компаній, країна-агресор, схоже, намагається йти за схожим сценарієм. Так, у Мережі вже з'являються заяви про те, що замість McDonald's вони запускають свою мережу ресторанів швидкого харчування "У дяді Вані", а замість Instagram планують запустити "Росграм".

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Читайте також

09:59
Війська РФ за добу 56 разів обстріляли прикордоння Чернігівщини, Сумщини та Харківщини
09:37
Епідсезон наближається до завершення: кількість хворих на ГРВІ зменшується
09:17
На Буковині перевіряють дороги після зими
09:00
Масований удар дронів по Харкову: що відомо про потерпілих
08:40
Кабмін змінив склад правління «Укрзалізниці»
08:20
Росіяни знову просунулися на Донеччині
08:00
2 квітня: яке сьогодні свято, традиції
07:55
На Буковині попрощаються із чотирма воїнами, які загинули у боях проти окупантів

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм