Дуже часто під час придбання речей, замість того, щоб радіти новій покупці, ми отримуємо негативний досвід.
Ось кілька ситуацій, які траплялися з чернівчанами, йдеться в публікації "Мб".
Випадок 1
У дуже неприємну ситуацію потрапила чернівчанка Ксенія Кобаскі. Вона зробила покупку, але заплатила за неї вдвічі більше.
– У магазині побутової техніки рік тому мене обдурили на 2000 гривень. Я придбала в них епілятор за 900 гривень. Розплатилася купюрою в тисячу. Та під кінець дня мені телефонують з цього магазину і кажуть, що мої гроші були фальшиві. Просять, щоб я поміняла їх на справжні. Коли наступного дня я прийшла, дала їм іншу тисячу, а вони мені повернули фальшиву купюру. Але в мене точно були справжні, нові, а ця була подряпана. Та вони почали погрожувати, що в них є відео з камер, хоча мені не хотіли показати, – розповідає пані Ксенія.
Прессекретарка Головного управління Нацполіції в області Тетяна Андрійчук зазначає, що жінці не потрібно було віддавати свої гроші, а спочатку варто було звернутися до поліції:
– Варто пам'ятати, що в статті 62 Конституції України вказано, що особа вважається невинуватою у вчиненні злочину, доки її вину не буде доведено в суді. І ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість. Відповідно, в цьому випадку припущення працівників магазину не є підставою для визнання жінки винною. Працівники магазину чи сама жінка могли звернутися до поліції і врегулювати інцидент.
Випадок 2
Інший, але не менш неприємний випадок, трапився з жінкою, яка просто хотіла приміряти сукню в магазині.
Про цю історії розповіла Анжела Косован, перша заступниця начальника Головного управління Держпродспоживслужби в області:
– До нас звернулася жінка, яка хотіла приміряти сукню в одному із магазинів. Натомість консультантка сказала жінці, що вона не зможе приміряти цю річ, бо сукня дуже дорога. Продавці дуже зверхньо поставилися до людини, наче натякаючи: "Ви не зможете цю сукню придбати, то не потрібно міряти". Та кожна людина має право приміряти будь-який одяг, який вона хоче придбати. Ніхто не може їй в цьому перешкоджати. Якщо ж вам перешкоджали, то звертайтеся зі скаргою до управління.
Випадок 3
Багато хто з відвідувачів закладів громадського харчування нарікає, що відвідувачі курять у ресторанах і кафе.
Відтепер, зауважує Анжела Косован, будь-яка людина, яка помітила, як хтось курить в ресторані чи кафе, може звернутися зі скаргою в управління Держпродспоживслужби.
– Уже давно є норма, яке забороняє курити в закладах громадського харчування, нічних клубах. Це стосується як сигарет, так і кальянів. Якщо ви таке помітили, то можете зробити фото та написати скаргу. Якщо є така скарга, ми готові виїхати та здійснити перевірку, – додає чиновниця.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
14-11-2021, 13:31
0
3 973