Серіал від Netflix "Гра в кальмара" менш як за місяць посів перше місце в рейтингу стрімінгів 78 країн. Це гостросюжетний південнокорейський серіал. У ньому йдеться про жорстокий соціальний експеримент, у якому беруть участь сотні людей із величезною заборгованістю. Вони змагаються в дитячих іграх: ті, хто не пройдуть випробування, – помирають; на переможця чекає виграш у розмірі близько 40 млн доларів.
OBOZREVATEL розповідає, що допомогло серіалу стрімко стати популярним.
1. Історичні передумовиДо економічного зростання Корея протягом XX століття переживала чимало потрясінь: японська колонізація, Корейська війна, диктатура Пак Чон Хі та фінансові кризи. Усе це відобразилося на національній психіці.
Сценаристи серіалу між рядків розповідають про те, що мотивація бідної людини розбагатіти може призвести до нераціональних вчинків: варто бути розсудливішими. Ця дорама порушує тему глобальної соціальної нерівності та агресивності людства.
2. Ефект TikTokУ популяризацію драми "Гра в кальмара" було вкладено мінімум коштів. Про неї дізналися завдяки мережі TikTok: люди почули про серіал, активно його обговорювали, створювали меми, публікували відео з першими враженнями. Відтак проєкт став знаменитим. Спрацювало "сарафанне радіо". Так, у TikTok контент із хештегом #squidgame (англомовна назва серіалу) набрав понад 32 млрд переглядів.
3. Непередбачуваний сюжетУ перших епізодах дорами глядач знайомиться з головним героєм Сон Кі Хуном, який заборгував велику суму грошей. Аби повернути кошти, він погоджується на принизливу, але зі спокусливою винагородою гру. Герой стає одним із 456 осіб, які теж хочуть перемогти. Програш призводить до смерті.
Серіал "Гра в кальмара" зняв південнокорейський режисер Хван Дон-хек.
Глядача дивує те, що герої добровільно погоджуються на випробування гри. Вони навіть можуть припинити її, якщо всі учасники дійдуть згоди.
Кожне завдання гри – унікальне. Жодне не повторюється, навіть частково. Є випробування для команд, є – індивідуальні, а частина завдань розрахована на везіння.
Протягом фільму режисер дає глядачам підказки щодо розв'язки, але фінал залишиться непередбачуваним.
4. Стильний проєктЦей серіал побудований на контрастах. Буденне життя героїв показано похмурим, у невиразних тонах. Коли ж вони стають учасниками гри – кольорова гамма декорацій змінюється на яскраві й насичені, що суперечить сюжетній лінії.
Прем'єра картини відбулася 17 вересня 2021 року.
Одяг. Наглядачі вдягнені у яскраво-рожеві костюми, тоді як за характером вони жорстокі.
Локації. Кімнати, де змагаються учасники гри, нагадують ляльковий будинок. Саме в них і вбивають тих, хто не зміг пройти випробування.
Музика. Коли на екрані показано жорстокі сцени, на фоні грають релаксові вальси чи дитячі мелодії.
Усі ці прийоми – для глядачів потужні "гачки уваги". Вони підкреслюють усю абсурдність ігор.
5. ДоступністьNetflix витрачає мільйони на переклад та дубляж кінопродукції. А все для того, щоб глядачам мовний бар'єр не заважав насолоджуватися проєктами. Цей стрімінговий сервіс фільмів та серіалів пропонує субтитри 37 мовами та дублює шоу 34 мовами. Таким успіхом не може похвалитися жодна інша компанія-аналог. Це пояснює, чому дорама "Гра в кальмара" стала світовим феноменом.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
10-10-2021, 13:29
0
2 485