RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Серіал від Netflix "Гра в кальмара" менш як за місяць посів перше місце в рейтингу стрімінгів 78 країн. Це гостросюжетний південнокорейський серіал. У ньому йдеться про жорстокий соціальний експеримент, у якому беруть участь сотні людей із величезною заборгованістю. Вони змагаються в дитячих іграх: ті, хто не пройдуть випробування, – помирають; на переможця чекає виграш у розмірі близько 40 млн доларів.

OBOZREVATEL розповідає, що допомогло серіалу стрімко стати популярним.



1. Історичні передумови

До економічного зростання Корея протягом XX століття переживала чимало потрясінь: японська колонізація, Корейська війна, диктатура Пак Чон Хі та фінансові кризи. Усе це відобразилося на національній психіці.

Сценаристи серіалу між рядків розповідають про те, що мотивація бідної людини розбагатіти може призвести до нераціональних вчинків: варто бути розсудливішими. Ця дорама порушує тему глобальної соціальної нерівності та агресивності людства.



2. Ефект TikTok

У популяризацію драми "Гра в кальмара" було вкладено мінімум коштів. Про неї дізналися завдяки мережі TikTok: люди почули про серіал, активно його обговорювали, створювали меми, публікували відео з першими враженнями. Відтак проєкт став знаменитим. Спрацювало "сарафанне радіо". Так, у TikTok контент із хештегом #squidgame (англомовна назва серіалу) набрав понад 32 млрд переглядів.

3. Непередбачуваний сюжет

У перших епізодах дорами глядач знайомиться з головним героєм Сон Кі Хуном, який заборгував велику суму грошей. Аби повернути кошти, він погоджується на принизливу, але зі спокусливою винагородою гру. Герой стає одним із 456 осіб, які теж хочуть перемогти. Програш призводить до смерті.

Серіал "Гра в кальмара" зняв південнокорейський режисер Хван Дон-хек.
Глядача дивує те, що герої добровільно погоджуються на випробування гри. Вони навіть можуть припинити її, якщо всі учасники дійдуть згоди.

Кожне завдання гри – унікальне. Жодне не повторюється, навіть частково. Є випробування для команд, є – індивідуальні, а частина завдань розрахована на везіння.

Протягом фільму режисер дає глядачам підказки щодо розв'язки, але фінал залишиться непередбачуваним.



4. Стильний проєкт

Цей серіал побудований на контрастах. Буденне життя героїв показано похмурим, у невиразних тонах. Коли ж вони стають учасниками гри – кольорова гамма декорацій змінюється на яскраві й насичені, що суперечить сюжетній лінії.

Прем'єра картини відбулася 17 вересня 2021 року.
Одяг. Наглядачі вдягнені у яскраво-рожеві костюми, тоді як за характером вони жорстокі.

Локації. Кімнати, де змагаються учасники гри, нагадують ляльковий будинок. Саме в них і вбивають тих, хто не зміг пройти випробування.

Музика. Коли на екрані показано жорстокі сцени, на фоні грають релаксові вальси чи дитячі мелодії.



Усі ці прийоми – для глядачів потужні "гачки уваги". Вони підкреслюють усю абсурдність ігор.

5. Доступність

Netflix витрачає мільйони на переклад та дубляж кінопродукції. А все для того, щоб глядачам мовний бар'єр не заважав насолоджуватися проєктами. Цей стрімінговий сервіс фільмів та серіалів пропонує субтитри 37 мовами та дублює шоу 34 мовами. Таким успіхом не може похвалитися жодна інша компанія-аналог. Це пояснює, чому дорама "Гра в кальмара" стала світовим феноменом.



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
10-10-2021, 13:29
Коментарів 0 Переглядів 2 485

У Чернівецькій області зменшили кількість груп споживачів з 18 до 12.


Закликає долучитися всіх небайдужих, адже транспорт на фронті часто рятує життя
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".