* Передвиборна агітація
Дії влади з оновлення й будівництва дорожньої та соціальної інфраструктури: українці підтримують, опозиція — ні.У той час, як Верховна Рада ратифікувала фінансові угоди з Міжнародним валютним фондом на 500 млн євро. Цим коштом оновлюватимуть і будуватимуть об’єкти інфраструктури, які не ремонтувалися десятиліттями.
Зокрема, по всій Україні протягом року заплановано будівництво чи реконструкція 142 шкіл, 117 дитячих садків, 122 спортивних об’єктів, 210 приймальних відділень і 7 інших об’єктів соціального, медичного й культурного спрямування.
"Велике будівництво" — програма, ініційована Президентом України у 2020 році. Її активно підтримує політична партія "Слуга Народу". Особливий фокус — на оновленні доріг. За 2020 рік планують оновити понад 6500 км доріг, з них 4200 км — державного значення.
Міжнародна траса М-19 до КПП Порубне, Чернівецька обл.
"Президент Володимир Зеленський прирівняв Буковинські Карпати зі Швейцарією. Він упевнений, якщо будуть дороги й мости, то туристичний бізнес почне розвиватися. У Чернівецькій області вже почали втілювати цю стратегію завдяки "Великому будівництву", — каже кандидат політичних наук та кандидат в депутати до Чернівецької обласної ради від політичної партії "Слуга Народу" Микола Миколайович ГУЙТОР.Микола ГУЙТОР, кандидат у депутати до Чернівецької обласної ради від партії "Слуга Народу"
Загалом у 2020 році в державний бюджет заклали 1 млрд грн на побудову центрів екстреної допомоги по всій країні.
"Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт "Велике будівництво", — сказав Голова партії "Слуга Народу" Олександр КОРНІЄНКО.Опозиційні депутати не голосуютьОднак не всі депутати підтримують "Велике будівництво". Яскравий приклад — законопроєкт 3991 від фракції "Слуга Народу". Він вносить зміни до Держбюджету, якими знімається гранична величина місцевого боргу, а низка областей отримує субвенції на добудову пріоритетних об'єктів: дороги, мости, медичні установи, дошкільні та навчальні заклади.
На першому пленарному тижні вересня документ від "Слуг" проходив перше читання. Його не підтримали депутати фракцій "Опозиційна платформа — "За життя" та "Голос". Лише по одному голосу віддали депутати "Європейської солідарності" та "Батьківщини". Менше з тим, завдяки голосам фракції "Слуга Народу", документ ухвалили, доопрацювали й прийняли в цілому.
Населення — підтримує
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське дослідження громадської думки. З’ясувалося, що майже 90% респондентів підтримують розвиток інфраструктури державним коштом. а 85,2% погоджуються з Президентом, що "Велике будівництво" не варто припиняти на час пандемії коронавірусу.
Міст через р. Черемош у с. Розтоки Путильського району Чернівецької області
Позбутися довгобудівУ межах програми "Велике будівництво" Мінрегіон добудовує школи, зведення яких розпочали ще у 80-90-ті роки. Міністр розвитку громад та територій Олексій ЧЕРНИШОВ розповів, що сьогодні вже є приклади довгобудів, які успішно завершили або доводять до завершального етапу будівництва.
"Велике будівництво" працює, й оцінка громадян свідчить, що влада на вірному шляху. Адже програма — це не лише нові дороги, школи, дитсадки й лікарні, але й нові робочі місця. Уже сьогодні "Велике будівництво" є одним з факторів, який допоможе подолати економічну кризу, викликану пандемією коронавірусу.
Велике будівництво в соціальних мережахЗа "Великим будівництвом" можна стежити в реальному часі:
Facebook
Telegram
Instagram
YouTube
13-10-2020, 17:10
0
2 153