Нейробіологи з Норвезького університету науки і технології проаналізували патерни мозкових хвиль дітей і молоді під час написання тексту від руки або набору на клавіатурі.
Виявилось, що мозок сприймає ці дії по-різному, повідомляє New Atlas, пише 24 канал.
Науковці виявили, що необхідні для навчання мозкові хвилі виникають у людей лише тоді, коли текст фіксується під час написання від руки, а не під час набору тексту.
Коли учасники дослідження писали від руки за допомогою цифрового стилоса, синхронізувалися ділянки мозку в тім'яній і центральній частках. Активність цих областей пов'язана з запам'ятовуванням і кодуванням нової інформації, тож важлива під час навчання.
"Писати від руки – трохи повільніший процес, але для дитини важливо пройти цю тяжку фазу. Складні рухи рукою і правильне написання літер корисні з кількох причин. Якщо ви використовуєте клавіатуру, то робите один і той самий рух. А на листку потрібно контролювати моторику і почуття", – пояснила керівниця дослідження Одрі ван дер Мер.
Дослідники зауважили, що в жодному випадку не пропонують відмовитися від цифрових пристроїв в освіті. Втім, метод запису інформації таки пов'язаний з нейронними процесами.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram