Facebook розглядає можливість ввести заборону на розміщення політичної реклами в соцмережі в період президентської виборчої компанії в США, повідомив Bloomberg з посиланням на джерела, знайомі з ситуацією.
У компанії ще не прийняли остаточного рішення, зазначає агентство, оскільки існують побоювання, що заборона політичної реклами може обмежити здатність кандидата публічно реагувати на останні новини або нову інформацію. У той же час заборона захистить користувачів від оманливого контенту, вважають в Facebook.
Як зазначає видання, ця заборона була б суттєвою зміною політики Facebook. Раніше адміністрація соцмережі утримувалася від перевірки фактів, викладених у рекламі, що, за словами американських правозахисників, призвело до поширення дезінформації.
За даними Bloomberg, в ході президентської гонки в 2016 році Дональд Трамп використовував рекламу в Facebook і можливості таргетингу кампанії, щоб донести до виборців персоналізовані повідомлення, і ця стратегія, як вважають експерти, допомогла йому перемогти на виборах.
Зазначається, що за останні 90 днів на передвиборну кампанію Трамп і його опонент Джо Байден витратили $29,2 млн на рекламу в Facebook.
Про боротьбу з політичними фейками в Facebook та Instagram повідомлялося ще в кінці 2019 року. Новий алгоритм пропонував поскаржитися на дезінформацію, після перевірки контент не видаляється, а ховається за спеціальним попередженням. Експерти пов'язували можливу відмову від політичної реклами в соцмережах з тиском американської влади на команду Марка Цукерберга.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram