Днями стало відомо про рішення перенести прокат 25-го фільму про Джеймса Бонда з квітня на листопад через спалах коронавірусу. У зв'язку з цим студія MGM втратить від $30-$50 млн.
Незважаючи на те, що до прем'єри фільму залишався місяць, студія вже встигла витратитися на маркетингову кампанію. Одна лише реклама в рамках Супербоулу-2020 обійшлася в $4,5 млн, повідомляє The Hollywood Reporter.
Хоча сама компанія не розглядає це як втрату, адже показ ролика на такій важливій події відбувся б і при більш пізньому релізі.
Повідомляється, що реліз у квітні міг би вилитися MGM і студії Universal в ще більші втрати. Це пов'язано з численними закриттям кінотеатрів у найбільших країнах світу, в тому числі і скасування прокату стрічки в Китаї, де історія агента 007 користується особливим успіхом.
Таким чином, студія могла втратити приблизно $300 млн.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
8-03-2020, 00:24
0
1 480