Facebook втрачає свою репутацію: компанія більше не входить в десятку кращих світових брендів

новини / Новини світу
1 943
0
Facebook втрачає свою репутацію: компанія більше не входить в десятку кращих світових брендів

Facebook опустився на 14-е місце в щорічному рейтингу кращих світових брендів Interbrand, повідомляє CBS News. Всього два роки тому компанія посіла 8-е місце в списку і була названа брендом, цінність якого швидко зростає.

За словами консультанта з брендінгу Interbrand, причиною того, що Facebook більше не входить до десятки найбільш цінних брендів світу, стали неодноразові удари по репутації компанії в останні роки.



Компанії з сильним позиціонуванням бренду, як правило, користуються більшою лояльністю споживачів і часто можуть брати більшу плату за свої продукти і послуги, ніж їхні конкуренти. Це одна з причин, чому компанії працюють над захистом своїх брендів, і чому найбільш цінні бренди часто є синонімами найбільш цінних компаній. Цьогоріч три провідних бренди — Apple, Google і Amazon — зберегли свої лідерські позиції.

Нещодавно PayPal відмовився від співпраці з Facebook в розробці кріптовалюти. Відомо, що про відмову від підтримки проекту думають й інші фінансові партнери, зокрема, Visa і MasterСard. Вони побоюються проблем з американськими і європейськими регуляторами.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують