Молодий буковинець » новини » Велика Адрія: під Європою виявили давній загублений континент

Велика Адрія: під Європою виявили давній загублений континент

Вчені виявили раніше невідомий величезний континент, який існував сотні мільйонів років тому в Середземномор’ї.

Він мав назву Велика Адрія і був завбільшки з Гренландію. Про це пише Громадське з посиланням на CNN.

Значну частину суші виявили під час реконструкції еволюції складної геології Середземноморського регіону. Науковці не знають достеменно, на що була схожа Велика Адрія.

Вони припускають, що континент міг нагадувати частково затоплену Зеландію. Однак Велика Адрія проіснувала недовго. Близько 130-150 мільйонів років тому в результаті руху тектонічних плит континент змістився і зіткнувся з частиною ще одного давнього континенту — Лавразії.

Наслідком цього стало те, що верхню частину Великий Адрії повністю здерло (зі здертого шару утворилися гірські хребти Європи — Альпи, Апенніни, Балкани, Греція та Туреччина), а основна частина континенту опустилася вниз, під Європу.

Нині залишки континенту перебувають під Італією, Ірландією та Хорватією. Ученим вдалося створити комп’ютерні симуляції руху тектонічних плит до, під час та після занурення Великого Адрії під Європу.

9-10-2019, 02:15
Коментарів 0 Переглядів 1 160

Через рясну зливу "попливли" вулиці сіл колишнього Заставнівського району
Назвали кількість нових випадків коронавірусу в Чернівецькій області

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Учасники протесту вимагають перерахунку пенсій згідно з законом

«Я ж стану жертвою всесвітньої змови» Блог Юлії Леськової
Здавалося би, всі вже прийняли той факт, що коронавірус – доволі небезпечна вірусна інфекція
«Я не знаю більш національного народного генія» Блог Надії Будної
15 червня відзначили 80-річчя від дня народження видатного українського актора і режисера Івана Миколайчука
Через рясну зливу "попливли" вулиці сіл колишнього Заставнівського району

В асортименті крамнички є желейки, різні горіхи в шоколаді, унікальний ірис, суфле, маршмелоу, карамель, jellybeans, лакриця, жуйки та льодяники.

Насолоджуйтесь концертом та вигравайте безліч цінних подарунків! Суперприз – РОБОТ-ПИЛОСОС!

Ми розповімо вам, чому франшиза Pronto Pizza та Sushi Pro буде вигідною інвестицією.
Як влаштувати незабутню відпустку та не спустошити сімейний бюджет*

Провести незабутню відпустку і при цьому не спустошити сімейний бюджет допоможе найбільша торговельна мережа країни — "АТБ".
Подорожуй вигідно з МедЛаб!*

У гарячий сезон відпусток і подорожей лабораторія "МедЛаб" пропонує до уваги туристів новий пакет з двох ПЛР-досліджень на коронавірус: для виїзду з України та ПЛР-тест для зняття з обов'язкової самоізоляції.

Ми поцікавилися, якою ж ідеєю керувалися власники, створюючи "Квант Сервіс", якого професійного рівня досягли інженери за усі роки роботи та із якими труднощами доводилося стикатися.

Про важливість профілактичних оглядів у ортодонта, фактори, що сприяють викривленню зубів у дітей, на які варто звернути увагу батькам, профілактику ортодонтичних захворювань, розповіли у стоматологічній клініці Life Dent.
З нагоди 55-річчя Чернівецького торговельно-економічного інституту відбувся круглий стіл*