Авто | Нерухомість |
30-метровий астероїд пролетить біля Землі

У четвер, 27 червня 2019-го, до Землі на максимальну відстань наблизиться величезний астероїд. Незважаючи на те, що зіткнення астероїда з Землею малоймовірно, в NASA називають цей об'єкт потенційно небезпечним.

NASA та інші організації стежать за пересуванням космічних об'єктів в просторі. Доволі часто ці об'єкти наближаються до Землі, і попередні спостереження дозволяють розрахувати як їх відстань до нашої планети, так і ймовірність зіткнення.

Найближчим часом найбільший позаземний об'єкт, який наблизиться до Землі - це 330-метровий астероїд 2008 KV2. Астрономи виявили цей камінь у 2008-му, і оскільки він розташований на орбіті Сонця, — Земля досить часто буде зближуватися з цим астероїдом.

Цього разу 2008 KV2 підійде на відстань у 6,7 млн км, що в 17 разів більше, ніж відстань від Землі до Місяця. Швидкість 2008 KV2 становить трохи більше 40 тис. км/год. Наступного разу астероїд наблизиться до нашої планети у 2021-му і 2022-му.

Попри відносно велику відстань до Землі, NASA включає 2008 KV2 в список потенційно небезпечних об'єктів, оскільки астероїд підійде ближче ніж на 48 млн км до орбіти нашої планети.

Нагадаємо, в кінці травня на відстань у 5 млн км до Землі наблизився астероїд 1999 KW4 діаметром в 1,5 кілометра. Цей камінь настільки великий, що має власний супутник — ще один астероїд шириною в 500 метрів.

А у 2021 році NASA збирається відправити космічний апарат назустріч 170-метровому астероїду Дідім В і перевірити, як пряме зіткнення на швидкості в понад 6 км на секунду вплине на траєкторію цього каменю. Таким чином вчені хочуть вирішити проблему потенційно небезпечних для Землі астероїдів.

Автор: Микола Кобилюк

26-06-2019, 20:12

Скільки нових ковід-хворих виявили сьогодні на Буковині
У Чернівецькій ОДА назвали кількість нововиявлених випадків коронавірусу за 18 січня
Трагічна аварія на Буковині: невідомий збив на смерть молоду жінку і втік з місця пригоди
ДТП сталася сьогодні, 18 січня у селищі Берегомет Вижницького району
«За партами, а не вдома в піжамах»: як навчатимуться школярі Чернівців після локдауну
Наразі питання щодо відновлення навчання у школах Буковини після 24 січня "зависло" у повітрі

«Всі продалися»
"Всі під кимось ходять", – таке почула днями від чернівецького таксиста
Нишком хворіємо
Щодня на сайті облдержадміністрації подають інформацію про кількість нових випадків захворювання на коронавірус
«Smart Centre» у Чернівцях – круті і надійні авто з Америки за доступною ціною!*

У Чернівцях надійним продавцем авто із Америки та Кореї є Smart Centre.
Рак легень: діємо на випередження. Лабораторія «МедЛаб» проводить діагностику*

Всеукраїнська мережа лабораторій "МедЛаб" проводить дослідження для діагностики легеневого раку
Система «розумний будинок» від «Thermo House» у Чернівцях економить до 50% вашого бюджету!*

Будівельна компанія "Thermo House" вже понад 3 роки встановлює в Чернівцях розумні інженерні системи.
П’ять хвилин – і страва готова! З домашнім напівфабрикатам «Смачно» у Чернівцях готувати обід чи вечерю легко!*

Нещодавно у Чернівцях відкрився спеціалізований магазин із домашніми напівфабрикатами "Смачно".
Як бренд весільних суконь із Чернівців «Vladiyan Royal Dresses» став всесвітньовідомим і популярним?*

Який шлях потрібно пройти, щоб стати відомим брендом і як не зупинитися на півшляху до успіху розповіли власники компанії Vladiyan Royal Dresses – подружжя Людмила та Юрій ВЛАДІЯН
Ритейл проти коронавірусу: українські лікарні отримали від «АТБ» сотню найновіших кисневих концентраторів*

Корпорація "АТБ" разом із Благодійним фондом "АТБ" закупили та передали обласним, міським і районним лікарням 100 таких апаратів.
Як захистити дітей від наркотичної, алкогольної або ігрової залежності? Відповідь фахівців «Програми 15» міста Чернівці!*

Наркотичну залежність, алкогольну, ігрову, харчову завжди легше попередити, ніж лікувати.
Будь добрішим – візьми участь у благодійній акції «У пошуках Янгола»! Один лист – два дива!*

Щороку напередодні новорічних свят Український фонд "Благополуччя дітей" проводить кампанію "У пошуках Янгола".