Amazon став найдорожчим брендом в світі

новини / Новини світу
896
0
Amazon став найдорожчим брендом в світі

Amazon став найдорожчим світовим брендом, потіснивши з першої позиції минулорічного лідера Google.

Про це свідчать дані рейтингу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, повідомляє Інтерфакс.



Вартість Amazon зросла за рік у півтора рази — до $315 млрд. У 2018 році Amazon був на третьому місці у списку.

Другий рядок у рейтингу в цьому році знову зайняла Apple ($309,5 млрд), а ось Google опустився на третю позицію ($309 млрд). Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.

У рейтингу 2019 року 15 китайських компаній, в 2019 році в нього увійшли служба виклику таксі Didi Chuxing і виробник телефонів Xiaomi.

Рейтинг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складає агентство Kantar Millward Brown на замовлення рекламної компанії WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.

Раніше повідомлялося, що акціонери Amazon можуть заборонити продаж уряду США системи розпізнавання осіб.

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.