Amazon став найдорожчим світовим брендом, потіснивши з першої позиції минулорічного лідера Google.
Про це свідчать дані рейтингу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, повідомляє Інтерфакс.
Вартість Amazon зросла за рік у півтора рази — до $315 млрд. У 2018 році Amazon був на третьому місці у списку.
Другий рядок у рейтингу в цьому році знову зайняла Apple ($309,5 млрд), а ось Google опустився на третю позицію ($309 млрд). Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.
У рейтингу 2019 року 15 китайських компаній, в 2019 році в нього увійшли служба виклику таксі Didi Chuxing і виробник телефонів Xiaomi.
Рейтинг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складає агентство Kantar Millward Brown на замовлення рекламної компанії WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.
Раніше повідомлялося, що акціонери Amazon можуть заборонити продаж уряду США системи розпізнавання осіб.