Forbes назвав бренд Apple найдорожчим дев'ятий рік поспіль

новини
683
0
Forbes назвав бренд Apple найдорожчим дев'ятий рік поспіль

Компанія Apple посіла перше місце у списку найбільш цінних брендів в 2019 році за версією журналу Forbes.

Вартість бренду американської компанії зросла на 12% за рік і склала $205,5 млрд ($182,8 млрд у минулому році). Виторг компанії Apple оцінили у $265,8 млрд. Перше місце в рейтингу компанія займає дев'ятий рік поспіль. У п'ятірку також увійшли Google ($167,7 млрд), Microsoft ($125,3 млрд), Amazon ($97 млрд) і Facebook ($88,9 млрд).



За рік перша п'ятірка найдорожчих брендів практично не змінилася - Amazon і Facebook помінялися місцями. У своїх розрахунках Forbes орієнтувався на річну виручку компаній за вирахуванням коефіцієнта, який відображає "роль бренду у своїй індустрії".

У список потрапили тільки ті бренди, які здійснюють діяльність у США, через що до вибірки не потрапили такі великі бренди, як міжнародний телекомунікаційний оператор Vodafone і китайський гігант електронної торгівлі Alibaba.


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.