Forbes назвав бренд Apple найдорожчим дев'ятий рік поспіль
Компанія Apple посіла перше місце у списку найбільш цінних брендів в 2019 році за версією журналу Forbes.
Вартість бренду американської компанії зросла на 12% за рік і склала $205,5 млрд ($182,8 млрд у минулому році). Виторг компанії Apple оцінили у $265,8 млрд. Перше місце в рейтингу компанія займає дев'ятий рік поспіль. У п'ятірку також увійшли Google ($167,7 млрд), Microsoft ($125,3 млрд), Amazon ($97 млрд) і Facebook ($88,9 млрд).
{reklama}
За рік перша п'ятірка найдорожчих брендів практично не змінилася - Amazon і Facebook помінялися місцями. У своїх розрахунках Forbes орієнтувався на річну виручку компаній за вирахуванням коефіцієнта, який відображає "роль бренду у своїй індустрії".
У список потрапили тільки ті бренди, які здійснюють діяльність у США, через що до вибірки не потрапили такі великі бренди, як міжнародний телекомунікаційний оператор Vodafone і китайський гігант електронної торгівлі Alibaba.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Повернутися назад