- Вікторе Євгеновичу, зараз Ви запланували проведення зустрічей зі споживачами газу майже в усіх районах Чернівецької області. Такі зустрічі відбуваються вперше і з чим це пов’язано?
- Ні для кого не секрет, що кожного вівторка я проводжу прийом громадян у місті. Зустрічі зі споживачами газу в районах області відбуваються значно рідше, але не вперше. Спрямовані вони на те, щоби реально побачити ситуацію у районах на власні очі, а не з кабінету і не "прикрашену". Такий спосіб взаємодії дозволяє налагодити ефективний зв'язок між компанією і споживачами газу. Саме така комунікація дає можливість почути жителів області і своїх колег. І, звичайно ж, по можливості на місці вирішити питання, які знаходяться в моїй компетенції.
- З якими питання найчастіше звертаються жителі Чернівецької області?
-Найчастіше негатив від споживачів, який спрямовується на нашу адресу, пов’язаний із вартістю газу. Потрібно розуміти, що зростання ціни газу для нас як газоросподільної компанії не несе додаткових прибутків. Нам важливий тариф і обсяги розподілу. Ціна блакитного палива зросла, але тариф на його розподіл залишився колишнім. З оплати 8 грн 55 коп ми отримуємо 0 грн 72 коп. Перед споживачами я можу відповідати тільки за той невеликий відсоток, який отримує ПАТ "Чернівцігаз". І, на жаль, не можу відповідати за ціноутворення загалом.
- Постійно на слуху питання якості газу, як Ви можете це прокоментувати?
-Вартість блакитного палива та його якість – це одвічні взаємопов’язані питання. Зі зростанням ціни газу зростає і пильність "псевдоекспертів". Зі свого боку вкотре хочу зауважити, що наша компанія не несе відповідальності за якість газу. За це відповідає державна компанія "Укртрансгаз" – компанія, що засвідчує якісні показники в паспортах аналізування газу та оприлюднює їх на своєму сайті. Щоб ще раз довести, що якість газу в нашій області відповідає вимогам, зауважу, що не так давно ми замовили аналіз у незалежній лабораторії ДП "Івано-Франківськстандартметрологія". Відбір газу здійснювався в м. Чернівці та с. Черешенька Вижницького району в присутності представників ЗМІ та громадських активістів. За наданими протоколами аналізу газу показники навіть були вищими за норму.
- Вікторе Євгеновичу, якщо показники якості газу в нормі, чому часто бачимо зміну кольору полум’я, збільшуються обсяги споживання газу, при цьому зменшується тепловіддача?
-Я завжди наводжу один яскравий приклад: якщо у вас є машина, ви ж здійснюєте її технічне обслуговування, з певною періодичністю замінюєте мастило, фільтри? Так і з газоспалювальним обладнанням. Мало хто зі споживачів знає, що газову плиту необхідно обслуговувати раз на три роки, котли, конвектори, колонки – щонайменше раз на рік, газогони в будинку та зовні – двічі на рік. Раніше технічне обслуговування мереж та газових приладів здійснювала наша компанія, так зване ПТО, а витрати на це були включені до тарифу. Зі змінами в законодавстві таке обслуговування здійснюється винятково на комерційній основі, і за це сплачує споживач.
- Де можна замовити таку послугу і скільки це буде коштувати?
-Зараз ми на завершальному етапі зі створення сервісних центрів і в місті, і в районних відділеннях. Проте вже зараз власники, балансоутримувачі або орендарі житла можуть звернутися до нас за отриманням таких послуг. Мешканці міста можуть звертатися до Центру обслуговування клієнтів (вул. Головна, 243) жителі області – до районних відділень. Вартість технічного обслуговування розраховуватиметься індивідуально та залежатиме від об’єму роботи – протяжності газопроводів, кількості газових приладів, їх типу та періоду обслуговування.
- Ви згадали Центр обслуговування. Наприкінці минулого року ПАТ "Чернівцігаз" відкрив такий центр у Чернівцях і подібні в районних відділеннях. Розкажіть, чим вони відрізняються від абонвідділів та де планується наступне відкриття?
-У грудні відбулося відкриття найбільшого ЦОКу в м. Чернівцях. Подібні, однак менші, плануємо відкрити в містах Вижниця, Кіцмань, Новоселиця та Сокиряни. Робота в Центрах обслуговування будується за принципом "єдиного вікна". Тобто кожен споживач має можливість отримати консультацію з будь-яких питань, що стосуються газопостачання у одного оператора. Починаючи від укладання договорів, видачі довідок і консультації з особового рахунку і закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни газових приладів та їх ремонту. При цьому, на відміну від абонвідділу, споживач, звертаючись до ЦОК, замість довгих черг отримує індивідуальне обслуговування, комфортні зони очікування, неймовірну економію часу, оскільки в ЦОКах працює принцип "електронної черги". Варто звернути увагу наших споживачів, що така взаємодія "клієнт-ЦОК" убезпечує їх від контакту із безпосередніми виконавцями робіт. А це, в свою чергу, виключає будь-яку корупційну складову. Всі наші послуги виконуються без посередників та оплачуються винятково через касу. Якщо ж комусь буде запропоновано "інший" шлях, раджу звертатися до мене або ж до нашого відділу безпеки.
Новий формат набирає темпи, а клієнтоорієнтованість, швидкість та якість надання послуг – це основні засади, на яких зосереджується сьогодні ПАТ "Чернівцігаз".
Графік виїзного прийому громадян Голови Правління ПАТ "Чернівцігаз" Горди В.Є.
Світлана Симонова