Одні батьки переконані, що дітей потрібно обов’язково віддавати у садок, інші ж схиляються до виховання вдома з нянею або ж з батьками.
Вчені з інституту епідеміології та громадського здоров'я П'єра Луї в Парижі провели дослідження, пише The Telegraph.
У ньому взяли участь майже 1,5 тисячі дітей.
Дослідники відстежили емоційний розвиток дітей від народження до 8 років. Вони опитали батьків, ставлячи їм запитання про поведінкові та емоційні проблеми своїх дітей у віці 4, 8, 12 місяців, а потім – 2, 3, 5,5 і 8 років.
Науковці також поцікавилися у батьків щодо типів піклування, тобто чи ходили діти у садочок (формальний тип) чи навчалися в дома (неформальний тип).
Вчені встановили, що ті діти, які відвідували садок, мали кращі соціальні навички, а також були менше схильні до проблем з поведінкою та емоціями, ніж ті, хто навчався вдома.
Причина цьому, за думкою вчених – ігри, що стимулюють, більше часу на читання, дотримання правил та те, скільки хвалять дитину.
Висновок науковців такий: діти, які відвідували садок, мали кращі соціальні навички, ніж ті, хто навчався вдома.