В ПАТ "Чернівцігаз" розпочав роботу новий Контакт-центр. Про це повідомляє прес-служба підприємства.
Метою його створення є запровадження більш ефективного формату взаємодії між споживачами природного газу та ПАТ "Чернівцігаз". Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати консультаційні послуги зателефонувавши за номером (0372) 931-904.
- У зв’язку із підвищенням цін на газ, корегуванням норм споживання та іншими змінами, які відбуваються в газовій галузі країни, кількість звернень споживачів газу до нашої компанії суттєво зросла. Саме для того, щоб зробити більш комфортним отримання інформації для наших клієнтів та позбавити їх необхідності стояти в довгих чергах для отримання консультації, ми організували роботу нашого нового Контакт-центру, - зауважив Голова правління ПАТ "Чернівцігаз" Віктор Горда.
Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо такими користується клієнт.
Також за номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити про фактичні покази лічильника та отримати он-лайн консультацію щодо послуг, які надає компанія.
12-10-2015, 15:31
0
2 133