RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Найбільше на виборах мера витратили Каспрук і Михайлішин

Найбільше на виборах мера витратили Каспрук і Михайлішин

З 14 кандидатів, які були зареєстровані у Чернівцях для участі у виборах мера, найбільше на виборчу кампанію витратили фаворити перегонів Олексій Каспрук та Віталій Михайлішин. Про це свідчить відповідь міської виборчої комісії на інформаційний запит Чернівецької облорганізації Громадянської мережі ОПОРА.

Згідно поданого фінансового звіту, розмір виборчого фонду тоді кандидата, а тепер обраного Чернівецького міського голови Олексія Каспрука склав 188 496 грн. Все – добровільні внески фізичних осіб (рівно по 10 тисяч до фонду кандидата перерахувало 15 осіб та внески на менші суми – в кілька заходів та через одне банківське відділення). На виготовлення агітаційних матеріалів було витрачено 51 023 грн. (друковані матеріали – листівки, плакати, буклети – 49 643 грн., сувеніри, канцтовари – 1 380 грн.) на використання ЗМІ – 106 388 грн. (оплата ефірного часу – ТБ – 68 322 грн., радіо – 8 565 грн., реклама у друкованих ЗМІ – 29 500 грн.) На інші послуги, пов’язані з проведення передвиборчої агітації (оренда приміщень), було витрачено 5 025 грн. Також на зовнішню рекламу, проведення публічних заходів, концертів тощо використано 26 060 грн.

Сказати точну суму, яка склала розмір виборчого фонду кандидата Віталія Михайлішина важко, адже він замість встановленої форми фінансового звіту подав тільки виписки з банку за період від 19 по 25 травня, на котрій поставлена відмітка "Звіт". Хоча у цій виписці міститься інформація про попередній рух коштів на цьому рахунку від 16 травня і що станом на 19 травня на рахунку виборчого фонду Михайлішина вже було 37 151 грн. вхідного залишку (походження коштів невідоме). Отож, за 19 травня на рахунок Віталія Михайлішина надійшло чотири рази по 12 тисяч і один раз 2 тисячі (всього 50 тисяч грн.). Кошти надійшли в один і той самий час. 21 травня – так само – чотири по 12 і один на 2 тисячі перерахунок. Практично всі кошти пішли на передвиборчу агітацію в ЗМІ. Так, згідно виписки, видатки за 19 травня склали 73 349 грн. (реклама в ЗМ, виготовлення друкованої продукції), 20 травня витратили 9 368 грн. (ефіри на ЧОДТРК), 21 травня – 5 072 (реклама в ЗМІ), 22 травня – 43 212 грн. (реклама в ЗМІ, виготовлення друкованої агітаційної продукції), 23 травня – 7200 грн. (реклама в ЗМІ). Загалом за 19 – 25 травня витратили 138 202 грн., з яких на рекламу тільки на МТРК Чернівці було витрачено більше 80 тисяч.

Решта кандидатів задекларували менші суми. Не подали документи кандидати на посаду Чернівецького міського голови Олексій Коломієць, Віталій Ткачук, Володимир Попівчук, а Денис Карча взагалі не відкривав рахунку в банку, а тому відповідного звіту й не було.
Редактор: Igor
23-06-2014, 17:01
Коментарів 0 Переглядів 1 952


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.