З 14 кандидатів, які були зареєстровані у Чернівцях для участі у виборах мера, найбільше на виборчу кампанію витратили фаворити перегонів
Олексій Каспрук та
Віталій Михайлішин. Про це свідчить відповідь міської виборчої комісії на інформаційний запит Чернівецької облорганізації Громадянської мережі ОПОРА.
Згідно поданого фінансового звіту, розмір виборчого фонду тоді кандидата, а тепер обраного Чернівецького міського голови Олексія Каспрука склав 188 496 грн. Все – добровільні внески фізичних осіб (рівно по 10 тисяч до фонду кандидата перерахувало 15 осіб та внески на менші суми – в кілька заходів та через одне банківське відділення). На виготовлення агітаційних матеріалів було витрачено 51 023 грн. (друковані матеріали – листівки, плакати, буклети – 49 643 грн., сувеніри, канцтовари – 1 380 грн.) на використання ЗМІ – 106 388 грн. (оплата ефірного часу – ТБ – 68 322 грн., радіо – 8 565 грн., реклама у друкованих ЗМІ – 29 500 грн.) На інші послуги, пов’язані з проведення передвиборчої агітації (оренда приміщень), було витрачено 5 025 грн. Також на зовнішню рекламу, проведення публічних заходів, концертів тощо використано 26 060 грн.
Сказати точну суму, яка склала розмір виборчого фонду кандидата Віталія Михайлішина важко, адже він замість встановленої форми фінансового звіту подав тільки виписки з банку за період від 19 по 25 травня, на котрій поставлена відмітка "Звіт". Хоча у цій виписці міститься інформація про попередній рух коштів на цьому рахунку від 16 травня і що станом на 19 травня на рахунку виборчого фонду Михайлішина вже було 37 151 грн. вхідного залишку (походження коштів невідоме). Отож, за 19 травня на рахунок Віталія Михайлішина надійшло чотири рази по 12 тисяч і один раз 2 тисячі (всього 50 тисяч грн.). Кошти надійшли в один і той самий час. 21 травня – так само – чотири по 12 і один на 2 тисячі перерахунок. Практично всі кошти пішли на передвиборчу агітацію в ЗМІ. Так, згідно виписки, видатки за 19 травня склали 73 349 грн. (реклама в ЗМ, виготовлення друкованої продукції), 20 травня витратили 9 368 грн. (ефіри на ЧОДТРК), 21 травня – 5 072 (реклама в ЗМІ), 22 травня – 43 212 грн. (реклама в ЗМІ, виготовлення друкованої агітаційної продукції), 23 травня – 7200 грн. (реклама в ЗМІ). Загалом за 19 – 25 травня витратили 138 202 грн., з яких на рекламу тільки на МТРК Чернівці було витрачено більше 80 тисяч.
Решта кандидатів задекларували менші суми. Не подали документи кандидати на посаду Чернівецького міського голови Олексій Коломієць, Віталій Ткачук, Володимир Попівчук, а Денис Карча взагалі не відкривав рахунку в банку, а тому відповідного звіту й не було.
23-06-2014, 17:01
0
1 952