Через ГЕС на Буковині затоплять унікальне поселення часів трипільської культури

На Буковині через Дністровську ГЕС затоплять унікальну пам'ятку часів трипільської культури, яку виявили у 2012 році. У Сокирянському районі на острові у Дністрі навпроти села Ожеве розкопали унікальне трипільске поселення віком 4300 років до н.е.

Як пише директор Сокирянського історичного музею Олександр Чорний, що перебував на розкопках, пам'ятку трипільської культури досліджувала комплексна археологічна експедиція Інституту археології НАН України, а також науковці зі США, Польщі та Молдови. На площі 2 га дослідники зняли шар грунту завтовшки 1 — 1,2 метра. Там вони виявили рештки десятьох будівель, чотири з яких збереглися майже повністю: з печами, жертовниками, фрагментами орнаментів на стінах.

Споруди були двоповерхові. На перших поверхах розташовувались господарські приміщення. А на других — житлові. Найбільша будівля була завдовжки 28, а завширшки 10 метрів. Як зазначає автор із посиланням на керівника експедиції Інституту археології НАН України, ця знахідка має надзвичайну цінність, бо аналогів їй немає.

Після завершення роботи експедиції місце розкопок загорнуть бульдозером і затоплять у зв'язку з технологічною необхідністю Дністровської ГЕС.
2-08-2013, 16:30

«На коліна, чула?»: у Чернівцях підлітки влаштували цькування школярки – відео
Група з 10-15 підлітків погрожувала школярці фізичною розправою, оточивши її та притиснувши до стіни
Куди варто піти в День Незалежності у Чернівцях
Журналісти molbuk.ua зібрали інформацію про те, які заходи варто відвідати протягом тривалих вихідних
Що буде з євробляхами після 22 серпня: влада пішла на поступки водіям
Громадська організація АвтоЄвроСила повідомила, що після 22 серпня поліція не вилучатиме автомобілі у власників євроблях.

Як за сто дулярів стати знаменітим. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня – у блозі Олександра Мостіпаки
Нещасні бабці чи перекупники? Чому нас обманюють на стихійних точках в Чернівцях
Днями вранці в центрі міста мала змогу спостерігати за майстринями перевтілення
Чому Чернівецька ОДА досі без голови: думка
Чернівецька область залишилась однією з небагатьох в Україні, яка через три місяці після обрання Зеленського президентом залишається зі "старим" керівництвом ОДА
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Якісні лабораторні аналізи стали ще доступніші в Чернівцях (на правах реклами)

Лабораторія "МедЛаб" рада повідомити, що в Чернівцях для зручності жителів міста відкрито нове відділення для забору біологічного матеріалу, яке знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226.
«ARX» – страхова фортеця України (новини компанії)

Компанія "AXA Страхування" – лідер страхового ринку України – змінила назву на "Страхова компанія "ARX". У свою чергу, компанія "AXA Страхування Життя" працює під брендом "ARX Life".
Схуднути так, щоб зайві кілограми не повернулися (на правах реклами)

Чернівецький психолог допомагає своїм клієнтам позбутися зайвої ваги та утримувати бажану форму за допомогою унікальної програми.
Впевненість на мільйон (новини компанії)

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.