У тролейбусному депо взялися за "реставрацію" старих тролейбусів.
Підлога, вікна, сидіння, поручні, обшивка тролейбуса — у трьох тролейбусах все це повністю замінили. Роблять це для того, щоби пасажирам у чернівецьких тролейбусах було приємно їздити, запевняє начальник тролейбусного депо Іван Іванчек.
Так відновлюють тролейбуси лише у нашому депо та у Вінниці, - розповідає Іван Антонович. - Один відреставрований тролейбус вже їздить на маршруті, ще один для третього маршруту лише кілька днів тому закінчили. Незабаром закінчимо капітальний ремонт ще двох тролейбусів. Цим тролейбсуам приблизно по 25 років і вони, звісно, вже зношені.
У цехах тролейбусного депо на ремонті стоїть два тролейбуси. Все, що від них залишилося — лише стійки та кермо, все інше переробляють. Тролейбус, по суті, зроблений з нуля.
Тролейбусники кажуть, що такий ремонт змушені робити, бо грошей на нові машини немає, а деякі старі вже розвалюються.
- Капітальний ремонт обходиться у 160-170 тисяч гривень, а новий тролейбус коштує майже два мілйьона гривень, - розповідає Іван Іванічек. - Та й то деякі машини менш якісні, ніж наші перероблені.
У депо навіть відремонтували найстаріший тролейбус — 1978 року випуску. Теж переробили все: нова общивка, підлога, сидіння, вікна, двері. І 35-річний тролейбус їздить чернівецькою бруківою від університетут до Гравітону або Кемпінгу. Відремонтували його для "колориту", бо коштує ремонт такого тролейбуса досить дорого — майже 300 тисяч гривень.
10-07-2013, 09:37
0
5 424