В Чернівцях працюють над розробкою бренду міста. Для того, аби представити Чернівці на гідному рівні, ініціативна група працює над створенням персонального бренду міста, образу, який допоможе зацікавити не лише туристів, але й інвесторів.
Ідея бренду міста не нова. Перший логотип Чернівців був розроблений до 600-річчя. Зараз же робоча група з 20-ти людей більше року працює над створенням бренду Чернівців, аби наше місто змогло утворювати гідну конкуренцію європейським містам.
Наталя Філатова, начальник відділу економічного розвитку громади при виконкомі міста: "Ми вже визначили чим саме наше місто цікаве, а чим ми вже сильні і чим нас знають в світі. Дуже добре в цьому нам допомогла участь в берлінській виставці, коли до нас підходили, казали, що знають місто Чернівці, знають, що у нас дуже чудова архітектура".
Бренд спрямований не лише на розвиток туризму, але й для залучення інвесторів. Роботою над проектом визначено сильні і слабкі сторони Чернівців, що дасть змогу в подальшому їх коригувати і підсилити переваги міста.
Світлана Хімійчук, директор департаменту економіки міста: "Важливо мати бренд, його розкручувати, позиціонувати себе, саме не як бренд туристичний, а бренд міста, який би показував, чим місто цікаве для багатьох цільових аудиторій - не лише для інвесторів, а й для самих чернівчан".
На створення бренду кошти з міського бюджету не залучаються, фінансує його німецьке товариство міжнародного співробітництва, представники якого допомагають ініціативній групі розробляти проект.
Джерело: Телеканал "Чернівці".
1-04-2013, 11:11
0
3 026