Абсолютну більшість державних коштів, які виділяють на будівництво та ремонт доріг, в Україні "освоюють" приватні компанії, що тим чи іншим чином пов’язані із чиновниками Держагентства автомобільних доріг (Укравтодор).
Такий висновок можна зробити із рейтингу найбільших підрядників Укравтодору в 2012 році, що його уклали аналітики Forbes.ua.
Торішній бюджет Укравтодору становив 9,4 млрд грн, проте держагентство розподілило підрядів на значно більшу суму – лише 12 найбільших підрядників отримали замовлення на 12,5 млрд грн. Річ у тому, що деякі контракти виконуватимуть впродовж декількох років.
Керівник Держфінінспекції Петро Андрєєв заявив, що порушення у системі Укравтодору та підвідомчих йому структурах менш ніж за два роки призвели до збитків на суму понад 225 млн грн. Значну частину цих порушень здійснили компанії, які входять до числа найкрупніших підрядників Укравтодору.
До рейтингу Forbes.ua "12 супутників Укравтодору" потрапила фірма "Юнікобуд" (дев’яте місце).
Не було викладено вирівнюючий шар асфальтобетону - таке порушення технології виявили під час ремонту траси Чернівці–Герца–КПП "Дяківці", який виконувала компанія "Юнікобуд" (за даними Держфінінспекції, вартість цього вирівнюючого шару становить 3,2 млн гривень). За даними Forbes.ua, "Юнікобуд" контролює Ірина Демішкан. Її чоловік Володимир Демішкан (на фото) до кінця листопада минулого року очолював Укравтодор, доки не перейшов до Верховної Ради. Вибори Демішкан виграв на мажоритарному окрузі у Луганській області, де він балотувався як висуванець Партії регіонів.
За даними Forbes.ua, Володимир Демішкан є власником ще однієї компанії з рейтингу – "Дор-Строй", яка торік отримала замовлень від Укравтодору майже на 190 млн грн.
25-02-2013, 11:45
0
2 978