RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Чернівці заробили на рекламі 4 мільйони гривень

За минулий рік надходження до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами склали близько 4,12 млн. грн., що на 31,8% більше ніж у 2011 році. Про це повідомляє сектор інформації та зв’язків з громадськістю міської ради.

Станом на 01.01.2013 року на території Чернівців встановлено 558 білбордів, 455 сітілайтів, 167 рекламних банерів на розтяжках і 139 касетонів, 3 вказівника на опорі, 10 аудіо-ретрансляторів.

Впродовж 2012 року на тролейбусних та автобусних зупинках замінили 5 застарілих навісів на конструкції сучасного типу з рекламою.

За 2012 рік департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради укладено 63 договори на тимчасове користування місцями для розміщення зовнішньої реклами.
Редактор: Igor
25-01-2013, 15:26
Коментарів 0 Переглядів 1 936

Фото ілюстративне

Понад 15 країн світу є споживачами продуктів із нашого краю


Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.