Чернівціобленерго знову можуть оштрафувати. Принаймні 22 листопада 2012 року регіональне відділення Антимонопольного комітету винесло попереднє рішення про накладання штрафних санкцій у сумі майже 17 тисяч гривень.
-До чернівецького відділення АМКУ надійшло кілька скарг від побутових споживачів. Вони надали платіжні документи, які надсилає обленерго абонентам, в яких немає повної та всебічної, зрозумілої споживачу інформації про обсяг спожитої електроенергії, - пояснює Віктор МОТУЛЯК, голова територіального відділення АМКУ в Чернівецькій області.
- Людям не зрозуміло, скільки вони повинні платити, у квитанціях плутанина про суми, тарифи та період сплати.
Наші фахівці здійснили перевірку і винесли попереднє рішення. Рахунки і справді вносять плутанину. Хоча й споживачі жодних зайвих коштів за цими документами не сплатили.
Засідання колегії, яке відбулося 21 листопада визнали дії обленерго, як такі, що можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів. За це Чернівціобленерго оштрафують орієнтовно на 17 тисяч гривень. Згідно закону сплатити штраф компанія зобов’язана впродовж двох місяців. Рішення Антимонопольного комітету, компанія зможе оскаржити у господарському суді.
У антимонопольному комітеті погоджуються, що сума не маленька. Але якби ці дії привели до матеріальних збитків споживачів,то штраф був би значно більшим. Методи покарання такі сурові саме через те, Чернівціобленерго – компанія, яка займає монопольне становище на ринку.
Енергокомпанію також зобов’язали зробити рахунки зрозумілими для споживача. Зокрема розробити платіжні документи таким чином, щоб поруч із їхньою інформацією людина могла б сама записати показники свого лічильника.
Першими нові рахунки отримають мешканці Кіцманського району – тут запровадять пілотний проект.
Molbuk.ua поцікавився й у енергетиків, як компанія реагуватиме на таке рішення.
-Чернівціобленерго працює в законодавчому полі згідно правил користування електроенергії та установчих документів, - сказав Андрій АХРОМКІН, комерційний директор ПАТ "Чернівціобленерго".
Не офіційно в енергокомпанії погодилися, що справді є певні недоопрацювання: з доставкою квитанцій, споживачам можуть бути незрозумілими заповнення платіжних документів, іноді помиляються й контролери.
В енергокомпанії запевнили, що за таких ситуацій завжди йдуть на зустріч споживачу і здійснюють перерахунки. Відтак, жодних надлишкових коштів зі споживачів не взяли. Тому за останнім рішенням антимонопольного комітету, найімовірніше відстоюватимуть свої права у суді.
22-11-2012, 19:10
0
2 955