RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Воротарі “Буковини” тричі пропустили у матчі з "Геліосом"

Воротарі чернівецької “Буковини” у спаринг-матчі проти харківського "Геліоса" пропустили три м'ячі. Один гол у пасиві новачка Богдана Когута. Два - у Сергія Тукача. Проте, добре зіграв напад. “Буковина” перемогла із рахунком 4:3.

Як повідомили у прес-службі ФСК “Буковина”, перший м’яч у зустрічі забив колектив із Харкова. Це сталося на 28 хвилині зустрічі. Перша половина матчу так і завершилася з мінімальною перевагою суперника.

У другому таймі перевага була на боці нашої команди. Футболісти "Буковини" провели багато гострих атак, більше володіли м’ячем. А на 55 хвилині гри буковинський колектив зумів зрівняти результат. Після флангової передачі потенційного новачка "Буковини", влучного удару головою завдав Євген Сантрапинських. Через дві хвилини вдало зіграв на випередження після подачі з правого флангу Степан Маковійчук – 2:1.

На 72 хвилині харківські гравці спромоглися зрівняти результат. Згодом Роман Степанков (80 хвилина), який використав передачу з лівого флангу Євгена Ушакова, ударом головою втретє відправив м’яча у ворота суперника. На останній хвилині основного часу гравці "Геліоса" використали стандарт, і гравець харківської команди завдав влучного удару головою. І все ж, "Буковина" зуміла вирвати перемогу. Гол на свій рахунок записав Євген Ушаков (90+1), а результативний пас віддав Роман Степанков. Остаточний підсумок гри – 4:3 на користь "Буковини".


Склад "Буковини": Богдан Когут (Сергій Тукач, 45), Олександр Вечтомов (Іраклій Циколія, 35), Володимир Найко (потенційний новачок, 35), Руслан Гунчак (к/к), Олег Керчу, Юрій Бровченко (Роман Степанков, 73), потенційний новачок (потенційний новачок, 45), Роман Дорош (Борис Орловський, 75), Євген Сантрапинських (Євген Ушаков, 73), потенційний новачок (Степан Маковійчук, 45), потенційний новачок (потенційний новачок, 55).
Редактор: misha
2-07-2012, 22:02
Коментарів 0 Переглядів 2 029

Теги -
Люди хочуть отримати "соціальні допомоги", а втрачають тисячі гривень
Ініціаторкою її створення стала депутатка обласної ради Оксана Палійчук.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.