З 30 квітня розпочне роботу Центр надання адміністративних послуг. Рішення ухвалив 26 квітня виконком міськради.
Центр буде працювати на базі Дозвільного центру, який досі надавав біля 39 адмінпослуг. Тепер до нього долучать й інші виконавчі органи міськради та підприємства, які надають адміністративні послуги.
Чернівчанам, щоби отримати будь-яку інформацію, дозвіл, довідку, погодження, посвідчення вже не доведеться бігати різними установами. Всі питання можна буде вирішити в одному приміщенні.
Працівники Центру мають надавати громадянам повну інформацію про перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення тощо.
Також у повноваження нового центру входить видача бланків заяв та допомога при їх заповненні.
Перелік виконавчих органів міськради та підприємств, що надають адмінпослуги: • відділ державної реєстрації міськради;
• відділ охорони культурної спадщини міськради;
• департамент економіки міської ради;
• департамент житлово-комунального господарства;
• департамент містобудівного комплексу та земельних відносин;
• служба у справах дітей міськради;
• управління освіти міськради;
• Першотравнева районна рада;
• Садгірська районна рада;
• Шевченківська районна рада;
• МіськШЕП.
24-04-2012, 19:49
0
2 326