Обласна влада активно рекламує за межами краю туристичні можливості Буковини.
- Ми розпочали агресивну рекламу наших можливостей, щоб привабити туристів, - розповів начальник управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації Дмитро ПАВЕЛ. – Зокрема, беремо участь у виставках, замовляємо бігборди. Лише восени 2011 року домовилися про встановлення в інших регіонах України 15 бігбордів про Буковину. Впродовж минулого року було організовано шість прес-турів для журналістів, в тому числі й з інших областей, місцями найбільш масового відпочинку. Маємо домовленості з Києвом і Львовом на нинішній рік про те, що під час Євро-2012 у цих містах волонтери роздаватимуть туристам матеріали про Буковину.
Активізувати роботу дозволяє зростання видатків на галузь. За словами Дмитра Павела, в 2011 році на туристичну газель було отримано найбільше за всі час бюджетних коштів – 500 тисяч гривень, тоді як раніше фінансування становило лише 100-150 тисяч гривень.
Підвищенню туристичної привабливості краю сприяло й включення колишньої резиденції митрополитів Буковини до Списку світової спадщини ЮНЕСКО та той факт, що резиденція та Хотинська фортеця стали переможцями Всеукраїнської акції "7 чудес України: замки, фортеці, палаци"..
Перші результати такої роботи, вважає начальник управління вже є - порівняно попереднім роком, у 20011-му відбулося зростання на 11% кількості іноземних туристів, які відвідали область, та на 17% зросла кількість внутрішніх туристів. (І.Довгань)
13-01-2012, 10:00
0
2 571