Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
У Чернівцях можна викликати таксі, не сказавши ні слова
Одна зі служб таксі в Чернівцях перейшла на GPS-навігатори та виклик таксі в режимі голосового меню без участі диспетчера, тобто, автоматичний виклик таксі. Такого на території СНД ще ніде немає. Досвід чернівецької служби таксі вже кинулись переймати їхні львівські коллеги, що тиждень стажувалися в Чернівцях. Розробкою зацікавились також служби таксі з Києва, Тернополя, Івано – Франківська, і навіть таксисти з Голандії.
Зареєструвавшись, як абонент в службі, Ви маєте можливість викликати таксі в автоматичному або напівавтоматичному режимах.

На один абонентський номер телефону можна реєструвати вісім адрес. Наприклад, ви реєструєте домашнюю адресу. При дзвінку на службу таксі сервер пропонує вам або зв’язатися з оператором, натиснувши клавішу "1", або відразу викликати машину на потрібну адресу, натиснувши кнопку "2", якщо тільки одна адреса. Натиснувши кнопку "2", сервер починає пошук автомобіля. Якщо на потрібній адресі в системі знаходиться навігатор, то замовлення обробляється автоматично. Водій, отимавши замовлення, підтверджує час прибуття на адресу і система повідомляє про це пассажиру, яка прибуде машина і за який час. Загалом процедура займає 18 – 30 секунд. Виклик таксі через оператора може тривати кілька хвилин.

Таке нововведення полегшує роботу й таксистам та диспетчерам, і особливо тим, хто працює недавно, при цьому економиться час замовника.
- Працюю в таксі три місяці, - розповідає водій Ігор, - в деяких районах міста знаю не всі під’їзди до адрес, але дуже допомагає навігатор. Їдеш туди, куди показує.
Також, якщо під’їзд до адреси є специфічним, то через сервер можна перевести таксиста на прямий зв’язок з абонентом, щоб той пояснив, як краще проїхати.

- Завдяки цьому досягається максимальна швидкість виклику машини, - розповідає співвласник служби радіо-таксі "Чернівці" Ілля ВЕЛИЧКО. - Також пасажирові не потрібно всю дорогу слухати диспетчера та інших таксистів по рації. Перший наш клієнт, після виклику через сервер сказав "Мені зранку ніхто нерви не псує, нікому нічого не пояснюєш – мовчки клавішу натиснув і все." Інший виграв ящик кон’яку, коли побився об заклад із друзями, що викличе таксі, не сказавши ні слова.
Однак, зі слів Іллі Дмитровича, не всім працівникам сподобалось таке нововведення.

- Були такі працівники, які могли якимось чином "накручувати" лічильник, або працювати по заміському тарифу в місті. Зараз зробити таке неможливо, оскільки тариф виставляється централізовано, за допомогою системи. А ввійти в систему і щось змінити працівники не мають доступу. Заміський тариф вмикається тільки тоді, коли авто дійсно виїжджає за місто. За цим стежить супутник. Через це на роботі були скандали. Кілька працівників відмовлялися від навігаторів, але всі вони в нас вже не працюють.

Також на підприємстві розробили спеціальне меню детального звіту. Там записано детальний звіт про замовлення, який зберігається пів року.

- Це дуже зручно для пошуку господарів загублених речей, - каже Наталя Василівна, - завдяки детальній інформації, яка показується в меню "Desyde GPS Service Taxi"

- Три місяці тому їхав з дружиною із гостей від друзів, - розповідає Андрій БОКЛАЧ, - телефон поклав дружині в сумку. Можливо, коли вона діставала гаманець, то і мій і її телефон випали. Насупного ранку мені з міста довелося їхати. Попросив знайомих, щоб спробували знайти. Я не запам’ятав позивного машини на якій ми їхали. Через кілька днів, подзвонивши в одну зі служб, пам’ятаючи, що був в таксі навігатор, мені повідомили, що телефонии є і мені повернули загублений iPhone та жінчин Nokia 5800. Я за це водієві подякував, давши певні гроші, хоча він не хотів їх брати.
Наразі за такою системою працюють вже 80 машин служби. Як ми знаєм, цифрові технології дають можливість здійснення певних планів. Одну з новинок, яка була запланована на введення приблизно з 15 жовтня – це замовлення таксі за допомогою Інтернету. Наразі вже тестують. Також вже тестується програма "Планшет", яка буде вводитись надалі в Чернівцях: аеропорт, ж/д вокзал, автовокзал, супермаркети або в місцях великого скупчення людей, встановлюватимуть спеціальні термінали, за допомогою яких можна буде замовляти таксі. Замовлення буде здійснюватись на різних мовах.
Це далеко не повний перелік можливостей цифрових технологій.
Рейтинг:
(голосів: 1)
30-08-2011, 15:53
Коментарів 0 Переглядів 15178

Теги -
Мунтян звільнив керівника лікарні на Фастівській Грушка
Олександр Грушко з 23 січня припинив виконувати обов’язки головного лікаря медичного закладу
Осачук обурився через 34-мільйонний бюджет філармонії: Нема віддачі
Голова ОДА вважає, що влада має право відпустити колектив у річну "творчу відпустку"
Осачук заявив, що автопарк ОДА «викачує» корупційні гроші на 20-річний «металобрухт»
Керівник "будинку з левами" впевнений, що це є інструментом корупційних діянь
Популярне Коментують
• Новини










Оформление шенгенской визы от 2 до 5 дней тут


Лохотрон від Боді й Сірожа на прикормі. Блог Мостіпаки
Про головні події Чернівців та Буковини за останній тиждень
Індекс Олів’є як путь спасєнія і процвітанія Неньки. Блог Мостіпаки
Про головні події Чернівців та Буковини за останній тиждень
Кондуктори, що заряджають позитивом. Блог Надії Будної
Про улюблених кондукторок чернівчан
загрузка...
Подаруйте собі свято! Замовте для особливої події поїздку в лімузині «Чайка»*

Власник "Чайки", чернівчанин Ілля Чорней, зараз возить на своєму лімузині наречених, відомих артистів та всіх бажаючих проїхатися в ретро-автомобілі престиж-класу.
Відкривається виставка "Парад роботів", де з роботами можна гратися, танцювати, розмовляти, фотографуватися та керувати ними*

"Парад роботів" – це інтерактивна розважально-пізнавальна виставка, на якій будуть представлені роботи з різних куточків світу
Після блокування «тарілок» ВОЛЯ може стати надійним супутником телеглядача*

Що робити пересічному українцю, щоб не залишитися без звичних передач та серіалів на улюблених телеканалах?
Знову дістає неприємний запах з рота? Як із цим боротися, розказала лікар-стоматолог Світлана Островська*

Про неприємний запах із рота, причини та способи його усунення ми вирішили дізнатися у фахівця – головного лікаря-стоматолога сімейної стоматології О.С.А Світлани Островської.