21 квітня 2011 року відбулося засідання комісії з визначення кращого логотипу Петрівського ярмарку на чолі з заступником міського голови Петром Ротарем.
Комісія приймала заяви в період з 17 березня по 18 квітня 2011 – всього було прийнято 14 пропозицій. В багатьох заявах було надано по декілька (від 2 до 7) ескізних пропозицій логотипу Петрівського ярмарку.
Розглянувши і обговоривши запропоновані ескізи логотипу, члени Комісії переважною більшістю голосів визначили переможцем Конкурсу ескіз студентки Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету Анастасії Глухової, яка отримає грошову винагороду у розмірі 2000 гривень.
Премійований ескіз логотипу Петрівського ярмарку переходить у власність організатора Конкурсу, тобто Чернівецької міської ради і стане символом ярмарку, використовуватиметься для посилення уваги і зацікавленості містом та його історією, а також підвищення туристичної привабливості Чернівців. Зокрема, логотип планується використовувати на сувенірній та друкованій рекламній продукції.
Окрім цього, члени Комісії відзначили також цікаві ескізні пропозиції Станіслава Нашиби та Олени Доценко. Про це повідомляє департамент економіки міської ради.
27-04-2011, 11:55
0
5 969