RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

12 квітня голова Чернівецької ОДА Михайло Папієв побував на будівництві школи у селі Кам’яна Сторожинецького району, яку обіцяв відкрити до першого вересня 2011 року. Проте висвітлити цю подію вдалося лише журналістам місцевих телеканалів. Сюжети із новиною про контроль за будівництвом з боку губернатора вийшли в ефір 12-13 квітня. Газетярам же залишилося дізнаватися про подію із повідомлень прес-служби ОДА.

- Взяли тільки телеканали, бо була проблема з транспортом, - пояснила начальник управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Ганна МАЛЬОНА. - Було тільки вісім місць. Було кілька телеканалів. З друкованих нікого не було.


- Це технічна причина, бо виникла проблема з транспортом, - ще раз наголосила чиновник ОДА. – Вирішимо проблему, щоб брати не тільки телевізійників, але й газетярів.

Сьогодні, 14 квітня, Михайло Папієв перебуває із робочою поїздкою у Кіцманському районі. Ганна Мальона повідомила, що у губернатора має відбутися робоча нарада, і зйомки там проводить державна телерадіокомпанія "Буковина".

"Українська правда" 12 квітня повідомляла, що подібний стиль комунікації державних органів влади із ЗМІ продемонструвала адміністрація президента, коли на зустріч прем’єра Росії Володимира Путіна та президента Віктора Януковича були запрошені лише ЗМІ, вибрані прес-службою президента.

Згідно зі Законом України "Про інформацію" подібні дії кваліфікуються як обмеження доступу до інформації та перешкоджання діяльності друкованих ЗМІ.

До речі, практика проведення "окремих брифінгів" для телеканалів є поширеним явищем у роботі силових відомств Чернівецької області - прокуратури та УМВС. Про це йдеться у звіті ГО "Опора" за результатами опитування "Оцінка стану свободи слова в місті Чернівці: погляд ЗМІ".
Редактор: olga
14-04-2011, 13:41
Коментарів 0 Переглядів 3 120

Теги -
Низка населених пунктів залишиться без електрики через ремонт обладнання
Люди хочуть отримати "соціальні допомоги", а втрачають тисячі гривень
Ініціаторкою її створення стала депутатка обласної ради Оксана Палійчук.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.