Соціальна мережа Однокласники 26 березня відзначає п'ятиріччя.
За п'ять років неодноразово змінювалася адміністрація ресурсу, а разом з нею і стратегія розвитку проекту. У 2002 році Альберт Попков, який працював тоді в британській компанії I-CD Publishing, зареєстрував доменне ім'я odnoklassniki.ru та однойменний товарний знак.
Соціальна мережа Однокласники з'явилася лише через чотири роки, 26 березня 2006 року. А у вересні 2007 року Альберт Попков продав 30% проекту латвійської компанії Forticom.
Через дев'ять місяців після запуску аудиторія соціальної мережі складала вже півтора мільйони. Влітку 2008 року на сайті був зареєстрований 20-мільйонний користувач. Ще через вісім місяців, у лютому 2009 року, Однокласники подолали позначку в 30 мільйонів користувачів.
У вересні 2008 року контроль над компанією Однокласники перейшов до фонду DST (нині група Mail.Ru). Альберт Попков залишив пост генерального директора, керівництво компанією перейшло до колишнього керівника сайту знайомств Мамба Микити Шермана.
Новий гендиректор зробив ставку на платні сервіси, які почали з'являтися на Однокласниках ще влітку 2008 року.
Восени 2008 року ввели плату і за реєстрацію на Однокласниках. Це призвело до радикального уповільнення зростання аудиторії - в січні 2009 року Однокласники поступилися першістю (за кількістю місячної аудиторії) соціальній мережі Вконтактє, яка була створена на півроку пізніше Однокласників.
Навесні 2009 року Однокласники стали стрімко втрачати аудиторію.
У червні 2009 року Микита Шерман покинув Однокласники, виконувачем обов'язки президента був призначений Михайло Кисельов. У лютому 2010 року соціальну мережу Однокласники очолив Ілля Широков, який поступово скасував платні функції. У серпні 2010 року була скасована і платна реєстрація.
Наразі в Однокласниках зареєстровані понад 50 мільйонів акаунтів, в соціальній мережі ВКонтакте - більше 90 мільйонів.
26-03-2011, 12:18
0
3 738