RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


У Чернівцях завершили роботу над створенням бренду міста — розробили логотип та слоган — "Чернівці. Мозаїка культур".



Презентацію бренд-концепції провели ще влітку, та роботи з доопрацювання і покращення айдентики тривали ще деякий час. Відтепер у Чернівців є власний автентичний бренд.

Роботи профінансовано Євросоюзом та урядом Німеччини в рамках програми EU4Business від GIZ. Мета проєкту — розробити впізнаваний та сучасний бренд Чернівців, який би відображав унікальні риси міста та підвищував його привабливість як центру для бізнесу, туризму, культури та інвестицій.

Відео.

Розробкою брендингу займалась агенція OCB Agency, яка раніше створила бренди для Житомира та Кременчука.



Розробці передувало опитування серед містян, в якому взяли участь близько тисячі мешканців. Серед запропонованих варіантів розвитку концепції бренду міста вони обрали міжкультурний напрямок. Він передбачав бачення Чернівців як взірця різностороннього, відкритого європейського міста, яке увібрало в себе культурні особливості багатьох народів.

"Перше враження про Чернівці — це затишне місто. Водночас ми отримали багато порівнянь Чернівців з відвідуванням музею або театру. Гості міста відзначають його колоритність, збережену архітектуру, переплетеність різних культурних традицій. Нашим основним завданням стало передати усю цю багатокультурність, історичну та архітектурну спадщину, водночас передавши сучасний і прогресивний характер міста", — розповів Кирило Онацький, засновник та керівник OCB Agency.





В основі нового логотипа — елемент мозаїки, що разом зі слоганом "Мозаїка культур" формує завершений образ Чернівців як міста, де поєднались та мирно співіснують різні культури і національності.

Інша інтерпретація логотипа — орнамент вишиванки. Це відсилка до традиції, що виникла саме у Чернівцях, а нині відзначається українцями по всьому світу — Дня вишиванки.

Логотип легко трансформується у найбільш впізнавані символи міста — наприклад, може нагадувати обриси будівлі Чернівецького університету, Ратуші або Будинку-корабля тощо. Таким чином підкреслюється туристична привабливість міста.

"Цегляні" кольори — відтінки коричневого, помаранчевого та червоного — викликають асоціацію з черепицею та будівлями в історичній частині міста.



За основу шрифту в логотипі було взято класичний Helvetica Neue Condensed, який спеціально модифікували так, щоб елементи літер нагадували арки старовинної архітектури Чернівців. Для текстової частини використали шрифт Mulish.



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Сьогодні, 12:28
Коментарів 0 Переглядів 861


Ще двоє вчителів отримали звання "Заслужений вчитель України"

Новий образ міста відображає його інноваційний характер та унікальне культурне багатство
Студенти-маркетологи зробили невелике дослідження вулиць Чернівців
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

У заході взяли участь 36 колективів, з них 5 - з Румунії та Польщі.


Маленьких Парижів не існує. Блог Юлії Пацаранюк
Минулого місяця довелося провести кілька незабутніх днів у прекрасному Парижі.
Не такий Трамп страшний, як його малюють. Блог Ярослава Волощука
Останній візит нашого президента до США приніс як багато здобутків так і чимало хвилювань.
ВІДЕО Переглянути все відео

До Чернівців Сашко Лірник завітав із двома програмами: для дітей та дорослих

Якщо ви не задоволені системою опалення вдома — багато платите за газ чи електроенергію, а тепла не відчуваєте — це найперший і найвагоміший дзвіночок, аби замислитися над альтернативним джерелом обігріву.

Чоловіче здоров'я — важлива тема, яка часто залишається поза увагою, доки не з'являються серйозні симптоми. Захворювання передміхурової залози, такі як аденома простати та простатит, стають все більш поширеними з віком, викликаючи фізичний дискомфорт і психологічні труднощі. Але сьогодні, завдяки досягненням сучасної медицини, ці проблеми можна ефективно вирішувати без хірургічного втручання.

Власний автомобіль не просто функціональна та дорога техніка, а необхідність – те, що приносить комфорт, відчуття стабільності, свободи, самодостатності та мобільності. Однак ставши власником авто кожен бере на себе відповідальність перед іншими учасниками руху.

Голосування за номінантів триває з 1 жовтня до 15 листопада!

Про роботу цієї молодої, активної і прогресивної команди фахівців, яка орієнтується лише на успішний результат для вас і вашого бізнесу, розповідають засновники мережі компаній Бюро перекладів і локалізації Lingvo Team Євгеній і Аліса ЄРЬОМІНИ.