RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » У Чернівцях оновили бренд міста: який він має вигляд та що означає


У Чернівцях завершили роботу над створенням бренду міста — розробили логотип та слоган — "Чернівці. Мозаїка культур".



Презентацію бренд-концепції провели ще влітку, та роботи з доопрацювання і покращення айдентики тривали ще деякий час. Відтепер у Чернівців є власний автентичний бренд.

Роботи профінансовано Євросоюзом та урядом Німеччини в рамках програми EU4Business від GIZ. Мета проєкту — розробити впізнаваний та сучасний бренд Чернівців, який би відображав унікальні риси міста та підвищував його привабливість як центру для бізнесу, туризму, культури та інвестицій.

Відео.

Розробкою брендингу займалась агенція OCB Agency, яка раніше створила бренди для Житомира та Кременчука.



Розробці передувало опитування серед містян, в якому взяли участь близько тисячі мешканців. Серед запропонованих варіантів розвитку концепції бренду міста вони обрали міжкультурний напрямок. Він передбачав бачення Чернівців як взірця різностороннього, відкритого європейського міста, яке увібрало в себе культурні особливості багатьох народів.

"Перше враження про Чернівці — це затишне місто. Водночас ми отримали багато порівнянь Чернівців з відвідуванням музею або театру. Гості міста відзначають його колоритність, збережену архітектуру, переплетеність різних культурних традицій. Нашим основним завданням стало передати усю цю багатокультурність, історичну та архітектурну спадщину, водночас передавши сучасний і прогресивний характер міста", — розповів Кирило Онацький, засновник та керівник OCB Agency.





В основі нового логотипа — елемент мозаїки, що разом зі слоганом "Мозаїка культур" формує завершений образ Чернівців як міста, де поєднались та мирно співіснують різні культури і національності.

Інша інтерпретація логотипа — орнамент вишиванки. Це відсилка до традиції, що виникла саме у Чернівцях, а нині відзначається українцями по всьому світу — Дня вишиванки.

Логотип легко трансформується у найбільш впізнавані символи міста — наприклад, може нагадувати обриси будівлі Чернівецького університету, Ратуші або Будинку-корабля тощо. Таким чином підкреслюється туристична привабливість міста.

"Цегляні" кольори — відтінки коричневого, помаранчевого та червоного — викликають асоціацію з черепицею та будівлями в історичній частині міста.



За основу шрифту в логотипі було взято класичний Helvetica Neue Condensed, який спеціально модифікували так, щоб елементи літер нагадували арки старовинної архітектури Чернівців. Для текстової частини використали шрифт Mulish.



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
7-10-2024, 12:28
Коментарів 0 Переглядів 4 493


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.

Запрошуємо всіх разом підтримати та визначити кращі бренди Чернівців!