Пацієнтів медичних закладів просять повідомляти про неякісні послуги дзвінком до контакт-центру НСЗУ чи подання письмової скарги. Запевняють, що це не формальність і на усі скарги реагують.
Про це повідомила на своїй фейсбук-сторінці директорка НСЗУ Наталя Гусак.
"Національна служба здоров’я України вирішила кардинально змінити погляд на звернення та скарги громадян. Для нас – це важливий зворотній зв’язок і комунікація. Тому вперше створили дашборд, на якому відображаються результати опрацювання звернень, які надходять від пацієнтів до НСЗУ. Це - абсолютно відкрита платформа, на якій можна побачити загальну кількість скарг, медзаклади, на які скаржаться, та виявлені порушення. Уся ця інформація міститься на сайті НСЗУ в розділі "Е-дані" за посиланням", - написала Наталя Гусак.
Посадовиця зазначила, що реагують на кожне звернення пацієнтів.
"Саме ви – пацієнти – допомагаєте медичним закладам ставати кращими та комфортнішими. А ще – дотримуватися зобов’язань перед вами та НСЗУ. Переконана, що наш новий дашборд буде корисний і для медичних працівників. Бо звернення – не образа, а можливість побачити з іншого ракурсу, що не так, і виправити це", - вважає Наталя Гусак.
Вона наголосила, що часи вимагання коштів за надання медичної послуги повинні залишитися в минулому. І кожен з пацієів зараз дотичний до цих змін.
За інформацією дашборду, у Чернівецькій області одна з найменших кількість скарг на медичні заклади.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
24-05-2023, 20:34
0
1 937