Якщо споживачам нарахували більше кубів води, ніж вони спожили, і виставили борг, то насамперед потрібно з’ясувати, чи повірений лічильник.
Про це йдеться у публікації "МБ".
У "Чернівціводоканалі" пояснюють, чому так можливо.
Закон зобов’язує проводити регулярну повірку лічильників води раз на чотири роки.
Програмне забезпечення влаштоване так, що при нарахуванні перевіряє, чи відповідає прилад вимірювання обсягу спожитої продукції.
Якщо термін повірки протермінований, система автоматично розпізнає лічильник, як такий, що може неправильно подавати показники. Тому система починає нараховувати показники або за середнім рівнем споживання за останні три місяці або за нормами на одну людину. Так буде тривати, доки у систему не буде внесено, що лічильник пройшов повірку.
В інтересах самого споживача передавати показники з повіреного лічильника, адже в такому разі сплачуватиме лише за спожиту воду, а не за середньонарахованими показниками.
Інформація про необхідність повірки лічильника вказується у платіжках водоканалу. Також це можна дізнатися в абонентському відділі.
Повіряти лічильники води споживачі повинні за власні кошти, бо з тарифів "Чернівціводоканалу" цей сегмент вилучили. Вартість повірки коливається від 300-400 гривень.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
24-10-2021, 21:27
0
4 122