Колишній директор МТК "Калинівський ринок" Ігор Маслянчук прокоментував заяву міського голови Романа Клічука про те, що цього року прибуток ринку зріс на 6,8 мільйонів гривень, які раніше осідали в чиїхось кишенях.
Про це він розповів у коментарі кореспонденту molbuk.ua
"Пошукав в кишенях, мільйонів не знайшов, - пожартував Ігор Маслянчук, - а от звіти з цифрами про фінансові результати діяльності ринку є на сайті підприємства, вони прозорі, доступні, проаналізувати їх може кожен. Вважаю, що міському голові Роману Клічуку хтось із його заступників чи радників надав недостатньо фаховий аналіз діяльності ринку, що призвело до його заяви, яку з образою сприйняли у колективі підприємства. У цьому році доходи ринку справді зросли і для цього були об’єктивні підстави. Жодного стосунку до легалізації доходів це не має".
За словами Ігоря Маслянчука, на початку цього року було проведено зміну тарифу на послуги ринку на індекс інфляції приблизно на 7%, що збільшило доходи Калинівського ринку майже на 3,4 мільйона гривень.
"Окрім, того, торік, в умовах жорсткого карантину, коли підприємці були звільнені від оплати послуг, ринок працював 52 дні, а цього року – 47 днів, ще й цього року продуктові сектора не закривалися зовсім.
Варто нагадати, що минулого року на час локдауна не знімалася плата за паркування, а через те, що підприємців від оплати послуг ринку звільняли відповідно до рішення міської ради за поданою заявою, підприємство сплатило зайвих 2,3 млн. грн ПДВ.
Якщо підсумувати усі цифри, то торік через карантин Калинівський ринок втратив понад 19,3 мільйона гривень доходів, у цьому році – 17, 6 мільйона гривень. Минулого року підприємство значні кошти спрямувало на закупівлю засобів індивідуального захисту, які були в дефіциті і коштували в Україні на перших етапах карантину значно дорожче. Не можу не згадати, що торік ринок поніс ще майже 800 тисяч гривень втрат через червневу повінь, - зазначив Ігор Маслянчук.
Екс-директор Калинівського ринку також звернув увагу, що на ринку працюють 5 вбиралень , які надають безкоштовні послуги відвідувачам та підприємцям вже понад 10 років. Утримання однієї вбиральні торік обійшлося десь 600 тисяч гривень. Це кошти на зарплату прибиральниці, оплату електроенергії, води та закупівлю туалетного паперу і деззасобів. Всі витрати прозорі, із зарплати прибиральниць сплачуються податки, споживання електроенергії та води обліковується, закупівлі проводяться на сайті Прозорро. Раніше будь-які спроби зробити послуги вбиралень платними викликали масовий супротив підприємців, не знаходили підтримки у Наглядової ради підприємства, яка представляє підприємців і засновника – міську раду.
12-10-2021, 19:27
0
7 249