RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Чернівці планують повністю відмовитись від готівки у тролейбусах: згодом не буде й кондукторів

Чернівці планують повністю відмовитись від готівки у тролейбусах: згодом не буде й кондукторів

У майбутньому очікується, що електротранспорт Чернівців їздитиме без кондукторів.

Заступник міського голови Ігор Крохмаль повідомив про необхідність популяризації електронного квитка для розрахунку за проїзд у тролейбусах.



"Мій колега, заступник міського голови Євген Маховіков, працює над запровадженням програми "Електронний квиток". Маємо непогану співпрацю із фахівцями із Закарпаття, які показували відповідне приладдя, воно тестувалося. Аби навести порядок з оплатою за проїзд, треба запровадити "Картку чернівчанина". Ми це зробимо. Переведемо всю оплату в комунальному транспорті в електронний вигляд", – сказав Ігор Крохмаль.

У чернівецьких тролейбусах нині встановлено 67 стаціонарних валідаторів. Крім того, "на руках" у кондукторів є 60 мобільних терміналів для оплати проїзду. Як повідомив "МБ" заступник керівника "Чернівецького тролейбусного управління" Сергій Андрущак, це дозволяє уже зараз чернівчанам в будь-якому тролейбусі оплатити свою поїздку за допомогою безготівкової форми оплати.

Посадовець зауважив, що у разі оплати проїзду безконтактним способом, пасажир, який не має пільг, сплачує лише чотири гривні замість п’яти – готівкою.

Запровадять чотири види "транспортних" карток

"Чернівецьке тролейбусне управління" нині робить кроки для закупівлі нових терміналів для оплати пасажирами за проїзд у тролейбусах, розповів С. Андрущак. Це, за його словами, потрібно для того, щоб місто змогло повністю перейти на безконтактну форму оплати.

"Ми будемо подавати на сесію міськради проєкт рішення про другий етап запровадження цієї програми. Сума, яка нам буде потрібна для реалізації цієї програми, – близько 20 млн грн. Передбачається фінансування з бюджету Чернівецького тролейбусного управління та міського бюджету Чернівців", – повідомив Андрущак.

Ці гроші будуть витрачені на розширення програмного забезпечення валідаторів, додаткову закупівлю нових терміналів для оплати проїзду та створення електронних карток для мешканців міста, якими вони зможуть розраховуватись за поїздки у транспорті.

"Транспортна" картка – це звичайна картка із "прошитим" NFC-чіпом, за допомогою якого можна буде оплачувати за проїзд безконтактним шляхом. Такі картки будуть чотирьох видів – звичайна (вартість оплати становити 4 грн замість 5-ти), студентська (3 грн за поїздку), шкільна (1 грн) та пільгова (проїзд безкоштовний). Останню картку видаватимуть пенсіонерам, учасникам бойових дій та іншим пільговикам", – повідомив посавець.

Скільки місту потрібно ще валідаторів

"Стаціонарні валідатори є зараз не у всіх тролейбусах, – продовжує Андрущак. – Проте в кожному з тролейбусів є можливість оплати безконтактним способом. Тобто якщо пасажир заходить у тролейбус і не бачить на поручнях стаціонарного терміналу, він може попросити у кондуктора дати можливість оплатити карткою через мобільний валідатор".

Для того, щоб місто змогло повністю перейти на безконтактну форму оплати за проїзд, тролейбусному управлінню потрібно докупити ще 10-15 валідаторів, сказав Андрущак.

Коли в тролейбусах "зникнуть" кондуктори

Для того, щоб у чернівецькому електротранспорті запустити систему оплати за проїзд без участі кондукторів, місто має закупити, за словами Сергія Андрущака, приблизно 700 валідаторів. Гроші на це будуть заплановані у проєкті програми, який винесуть на розгляд міськради.

Щоправда, із такими змінами керівництво ЧТУ не поспішає, каже посадовець.

"Швидше за все ми не одразу відмовимося від роботи кондукторів. Адже є й такий момент, як соціальне сприйняття нового методу, – говорить Сергій Андрущак. – Тому кондуктор протягом певного часу ще буде. Але який це буде за тривалістю перехідний період, поки ми не беремося прогнозувати".

Валідатори з’являться і в маршрутках

У планах керівництва міста – також закупівля валідаторів для всіх 180 приватних маршруток. Щоправда, за гроші самих перевізників.

"У нових договорах із приватними перевізниками, які будуть заключені за підсумками майбутніх конкурсів, буде передбачена обов’язкова наявність валідаторів у маршрутках", – сказав Сергій Андрущак.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
5-06-2021, 09:16
Коментарів 0 Переглядів 3 716


Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.