«На наші дороги не лаявся хіба що лінивий»: які поломки на СТО в Чернівцях виявляють найчастіше

Новини Чернівців
1 406
0
«На наші дороги не лаявся хіба що лінивий»: які поломки на СТО в Чернівцях виявляють найчастіше

З приходом весни водії все частіше скаржаться на проблеми з автомобілями. На станціях техобслуговування уже створюються черги з машин.

Про це йдеться у публікації газети "Молодий буковинець".



"Найчастіше – проблеми із ходовою, – розповів "МБ" майстер СТО Ігор Романюк. – Це елемент вашого авто, який потребує найбільшого догляду і частого обслуговування. Це зумовлено тим, що саме підвіски беруть на себе основні механічні удари об поверхню дороги, а система амортизації, що входить до складу ходової, поглинає вібрацію. Все залежить від стилю їзди та якості доріг, яких, на жаль у нас немає".

"Їм з високих джипів ці ями не страшні"

Чернівчанин Василь Григорович приїхав на СТО на вулиці Комунальників на 10-річному Volkswagen Golf.

"На наші чернівецькі дороги напевно ще не лаявся лише лінивий, – обурюється чоловік. – Що при Каспруку, що при тому Клічуку – доріг не було, нема і, швидше за все, не буде. Вони там всі лише про кишеню думають, а не про дороги. Звичайно, їм із високих "джипів" ці ями не страшні. У мене робота така, що без машини не обійтися. Тож доводиться щодня "вбивати" те авто, коли їжджу по ямах...".

Слюсар Роман встановлює чотири домкрати під автівку. Чоловік настільки швидко і впевнено проводить ці "маніпуляції", що не встигаєш і помітити, як за мить в машині відкручено колеса. Далі Роман несе колеса у майстерню, де замінює резину на літню та проводить балансування коліс.

"Міняти колеса водії почали ще з середини березня, – каже він. – Пригадуєте, було кілька теплих днів, після яких знову насунулись сніги? Зараз клієнтів, звісно, побільшало, бо погода сприяє".

Для заміни гуми й перевірки коліс Романові вистачило приблизно 20 хвилин. Після цього слюсар відправляє водія до іншого співробітника сервісного центру – Ігоря Романюка. Василь Григорович під’їжджає на підйомник та виходить з авто. Слюсар переконується, що машина не "сповзе", і піднімає її приблизно на 1,5 метра висоти.

"Почнемо з огляду маточини, – каже працівник, підійшовши до заднього колеса авто. – Якщо буде чутно сторонній звук, значить маточина технічно несправна".

Легкий стукіт у колесі відчувається. Слюсар береться розкручувати колесо.

"Далі оглядаємо гальмівні диски. Бачите, диск має бути гладенький. Проблеми немає", – заспокоїв чоловік.

Василь Григорович розраховується із працівниками СТО: заміна гуми й поверхнева діагностика автівки йому обійшлась у 400 гривень.

Як підготувати авто до весни

Працівники станції техобслуговування дали кілька порад, як правильно доглядати за автомобілем після зими.

"Перше, з чого варто почати – це огляд кузова, – розповідає Ігор Романюк. – Цієї зими вологи вистачило і людям, і автомобілям. Звісно, і солі та піску було достатньо на дорогах. Тому про стан кузова необхідно подбати особливо ретельно: змити пилюку і бруд, особливо з важкодоступних поверхонь".

"Щоб автівка зустріла теплий сезон у всій красі, а не в плямах іржі на лакофарбовому покритті, подряпини та відколи на кузові необхідно обробити спеціальними антикорозійними рідинами, – продовжує слюсар. – Чим вища температура повітря, тим швидше відбуваються хімічні реакції – зокрема, окислення. Тому за "плюсових" температур все таємне швидко стане явним. Завершальний етап – полірування захисним покриттям".

"Що ж до всього, що знаходиться під капотом, то мити і чистити цей простір самостійно не рекомендую, – продовжує Ігор. – Адже у сучасних моделях автівок занадто багато електроніки. А у старих складно передбачити стан проводів та контактів. Тому краще звернутися на професійну автомийку. А ось огляд двигуна – етап обов’язковий. Зимові перепади температури й велика різниця між температурою навколишнього середовища та робочих вузлів можуть спровокувати різні неприємності. Скажімо, втрату герметичності й підтікання робочих рідин через тріщини та розриви пластикових та гумових деталей".
Фахівець також радить водіям, зазираючи під капот, не забути перевірити стан акумулятора.

"Взимку, як відомо, двигун запускається з певними труднощами. Їздити доводиться, практично не вимикаючи фари, а в салоні постійно працює обігрівач. Усе це є додатковим і достатньо серйозним навантаженням для акумулятора. Щоб не їздити з "недозарядом" і тим самим не скорочувати ресурс роботи його, акумулятор варто підзарядити.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Читайте також

Не перевищуйте швидкість: де у Чернівцях працюють камери, які фіксують порушення ПДР
У Чернівцях завтра перекриють завантажену вулицю: будуть обрізати дерева
Контролювали весь повітряний простір Європи: відомий мандрівник показав колишній секретний об’єкт на Буковині - відео
Витягати з того світу – це просто робота: Чернівецький центр екстреної медичної допомоги очолив рейтинг успішних реанімацій в Україні
ексклюзив
Чернівчан просять достойно провести загиблого солдата Василя Зельмановича
На Буковині модернізують залізничний пункт пропуску через українсько-румунський кордон
Місця вистачає не всім: у яких школах діти навчаються змішано через малі укриття
Нинішній епідсезон на Буковині був важким: від грипу померло четверо людей
Герої Буковини: під час виконання бойового завдання загинув Григорій Малиш
ЧТУ хоче купити три нові тролейбуси за 50 мільйонів гривень

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм