У Чернівцях на квартирному обліку перебуває 9 485 сімей.
Про це повідомили у департаменті містобудівного комплексу та земельних відносин у відповіді на запит molbuk.ua.
Найбільша квартирна черга у в Шевченківському районі.
"У зв’язку з ліквідацією районів, які вели квартирний облік, всі облікові справи передали до виконавчого комітету Чернівецької міської ради. Найбільше людей у черзі перебувало в колишній Шевченківській райраді. Тут на житло чекають понад 4,5 тисячі сімей, у Першотравневій районній раді – 2,4 тисячі сімей, у Садгірській районній раді – 1,4 тисячі сімей", - йдеться у відповіді на запит.
З 2015 по 2021 рік видали ордери на 185 житлових приміщень. Квартири отримували за рахунок місцевого бюджету, підприємств та організацій.
Найбільше квартир видали у 2018 році, а найменше – 2020 року. Зокрема, у 2015 році видали ордерів на 26 квартир, у 2016 році – 15, у 2017 році – 43, у 2018 році – 46, у 2019 році – 36 квартир, у 2020 році – 19 квартир.
Стати на квартирну чергу можна і зараз. Та гарантій отримання нового житла ніхто не дає, бо попереду – кількатисячна черга.
На квартирний облік беруть громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Такими є люди, у яких житлова площа нижча за рівень, визначений міськими радами. У Чернівцях це житлова площа 6,1 кв. м на кожного члена родини.
Також громадяни, які живуть у приміщенні, що не відповідає встановленим технічним і санітарним вимогам.
Також на квартирну чергу можуть стати особи, які хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань і не можуть мешкати в одній кімнаті з членами своєї сім’ї.
Можуть розраховувати на отримання житла особи, які живуть не менше п’яти років в орендованому житлі, у гуртожитках, в одній кімнаті по дві і більше сім’ї, або особи різної статі, старші за дев’ять років.
Також до переліку тих, хто може стати на квартирну чергу, належать внутрішньо переміщені особи з числа інвалідів війни, а також члени сімей загиблих.
Щоб виконком міської ради розглянув заяву щодо взяття на квартирний облік, потрібно написати заяву на ім’я міського голови, надати довідку про склад сім’ї та реєстрацію, де зазначена житлова площа, кількість кімнат тощо. Необхідно акт обстеження побутових умов, довідку з місця роботи, документ, що підтверджує пільгу. Додається ксерокопія паспорта, ідентифікаційного коду, свідоцтва про народження дітей.
На сайті міської ради оприлюднені списки черговиків, які перебувають на квартирному обліку.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
20-03-2021, 15:57
0
3 349