Кандидат на посаду міського голови Чернівців від партії "Слуга народу" Віталій Другановський увійшов у десятку кандидатів на посаду мерів міст України, які витратили на політичну рекламу у фейсбуці найбільше грошей.
Відповідну інформацію опублікувала
громадська мережа "Опора", пише molbuk.ua
Згідно інформації, Другановський зайняв 9 місце у переліку та витратив на рекламу майже $1 тис. Зазначається, що за період від 1 по 15 вересня кандидат на посаду міського голови Чернівців опублікував у соцмережі Facebook 28 рекламних дописів.
Крім того, за даними громадянської мережі "Опора", найбільшу кількість політичної реклами від ЗМІ могли бачити користувачі з Дніпропетровської (54,03% показів) та Одеської (17,67%) областей, натомість користувачі з Чернігівської та Чернівецької областей такої реклами майже зовсім не бачили (менше 0,1% показів).
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
24-09-2020, 16:24
0
2 227