DataLife Engine > Новини Чернівців / Вибори-2020 на Буковині / новини > Кандидат в мери Чернівців витратив майже $1000 на рекламу в Facebook

Кандидат в мери Чернівців витратив майже $1000 на рекламу в Facebook

Кандидат в мери Чернівців витратив  майже $1000 на рекламу в Facebook

Кандидат на посаду міського голови Чернівців від партії "Слуга народу" Віталій Другановський увійшов у десятку кандидатів на посаду мерів міст України, які витратили на політичну рекламу у фейсбуці найбільше грошей.

Відповідну інформацію опублікувала громадська мережа "Опора", пише molbuk.ua

{reklama}

Згідно інформації, Другановський зайняв 9 місце у переліку та витратив на рекламу майже $1 тис. Зазначається, що за період від 1 по 15 вересня кандидат на посаду міського голови Чернівців опублікував у соцмережі Facebook 28 рекламних дописів.

Кандидат в мери Чернівців витратив  майже $1000 на рекламу в Facebook


Крім того, за даними громадянської мережі "Опора", найбільшу кількість політичної реклами від ЗМІ могли бачити користувачі з Дніпропетровської (54,03% показів) та Одеської (17,67%) областей, натомість користувачі з Чернігівської та Чернівецької областей такої реклами майже зовсім не бачили (менше 0,1% показів).

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram



Повернутися назад