Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
«Мрію повернутися до зошита і крейди»: чернівецькі вчителі розповіли про «плюси» та «мінуси» онлайн-навчання

Карантин вніс суттєві зміни у навчання. Школа стала онлайн. Вчителі намагаються проводити уроки через онлайн платформи, пояснюють матеріал, задають домашні завдання, пишуть з дітьми контрольні роботи. А хтось з вчителів лише задає домашні завдання, не ускладнюючи себе онлайн навчанням. І так триває вже понад місяць.

Онлайн навчання стало випробуванням для всіх – і для вчителів, і для учнів, і для батьків, йдеться у публікації "Молодого буковинця".



Про дистанційне навчання говорили з тими вчителями, які відчули всі плюси та мінуси онлайн уроків.

До онлайн уроку необхідно готуватися значно довше

Вчителька гімназії №2 Фіалка Ткачук викладає онлайн німецьку мову, зізнається, що уроки в онлайн форматі обмежують її роботу та ускладнюють процес навчання дітей.

"Були труднощі із запуском онлайн навчання, і це, насамперед, були технічні проблеми. Часто є проблеми з інтернетом, онлайн платформа нас обмежує, тому урок може тривати не довше 20 хвилин. А ще вивчати іноземну мову дистанційно у кількості 20 дітей проблематично. Мова потребує практики", – розповідає Фіалка Іванівна.

Вчителька розповідає, що вже мріє повернутися до зошитів та крейди.

"Є проблема з перевіркою дитячих робіт, бо часто це доводиться робити у вайбері. Нещодавно знайшла пачку зошитів, які збирала до карантину. Перевірила їх і отримала задоволення. Мрію повернутися до зошита та крейди", – зізнається Фіалка Ткачук.

«Мрію повернутися до зошита і крейди»: чернівецькі вчителі розповіли про «плюси» та «мінуси» онлайн-навчання


Вчителька математики чернівецької школи №4 Юлія Олійник пояснює, що на підготовку 20-хвилинного онлайн уроку потрібно витрати майже півтори години. Якщо раніше вистачало пояснень на дошці чи за допомогою додаткових таблиць, то тепер доводиться робити презентації.

"Я розумію, що дітям потрібно давати хоч якісь знання – хто може, той візьме. Навчання переважно відбувається у форматі лекцій. А на звичайному уроці легше пояснити, десь на дошці підкреслити, щось двічі повторити. В онлайн навчанні немає відчуття вчитель-діти", – каже Юлія Миколаївна.

Вчителька визнає, таке навчання не можна назвати якісним, бо діти, які до карантину вчилися посередньо, пишуть контрольні на 12 балів. І, звісно, розуміють, що багатьом допомагають батьки.

"На дистанційному уроці нереально контролювати дітей. Діти молодших класів активніші, явка майже стовідсоткова, а діти старших класів – значно менше заходили. Скидаю контрольну роботу, дитина її виконує і дає на перевірку. Зрештою виходить, що дитина, яка посередньо вчилася, отримує 12 балів. Тому не можна говорити про стовідсоткову якість навчання. Наступного навчального року буде видно, наскільки якісно працювали і вчителі, і діти", – зазначає Юлія Олійник.

"Я не повинна заміняти вчителя"

Випробування з онлайн навчанням довелося пройти і батькам. Хтось задоволений, що вчителі не залишилися осторонь і працюють з дітьми. А комусь не подобається, що вчителі скидають лише завдання на вайбер. І це досить поширена проблема.

«Мрію повернутися до зошита і крейди»: чернівецькі вчителі розповіли про «плюси» та «мінуси» онлайн-навчання


Чернівчанка Інна має двох школярів: син у 3 класі та донька в 11 класі. Обоє навчаються у різних школах і в обох зовсім різний рівень викладання.
"У старшої доньки щодня по три-чотири уроки на онлайн платформі Zoom. Цим навчання я дуже задоволена, бо і уроки проводять, і тести дають, і проєкти задають. Деякі вчителі дуже цікаво подають матеріал. А у молодшого сина лише вчителька англійської мови проводить уроки двічі на тиждень. Я вчительці казала, що було би непогано, якби вона проводила онлайн уроки. Але вона відмовилася. Зараз пояснюю дитині множення в стовпчик. Вчора ми писали контрольну, яку вчителька скинула на вайбер. Зробила її з сином. По суті, цю "дев’ятку" заробила я. Контрольні пишемо на папірцях, а потім їх ще й повинна принести до школи. Школа тут не виконала свою функцію. Я не повинна заміняти вчителя", – каже пані Інна.

Чернівчанка Людмила на час карантину виїхала за межі міста. Шкільну програму сина семикласника освоюють переважно у ютубі.

"Я вже втомилася від цих уроків. Вчителі скидають посилання на ютуб і син має дивитися ці уроки. Він їх не сприймає, тож шкільну програму я освоюю повторно. Але найгірше, що вчителі вирішили працювати на чотирьох різних онлайн платформах. Як починаємо скидати зроблені завдання, голова йде обертом. Вже з нетерпінням чекаємо закінчення цього онлайн навчання", – розповідає жінка.

Начальниця управління Державної служби якості освіти в Чернівецькій області Оксана Палійчук вважає, що ті вчителі, які знехтували онлайн уроками, самі собі ускладнили роботу у подальшому.

«Мрію повернутися до зошита і крейди»: чернівецькі вчителі розповіли про «плюси» та «мінуси» онлайн-навчання


"Наші вчителі в онлайн навчанні зробили суттєвий стрибок. Ті вчителі, які якісно працювали, почали ще краще працювати. Щодо нарікань батьків, що одні вчителі проводять онлайн уроки, а інші просто скидають завдання, то така ситуація була і за звичайних умов. Одні викладалися на повну, а інші працювали по мінімуму. Все залежить від вчителя. Я б утрималася від оцінювання, якісне таке дистанційне навчання чи ні", – каже Оксана Палійчук.

За словами Оксани Палійчук, онлайн навчанню також має сприяти і держава.

"Школи на карантини закривають майже щороку на два тижні. Така система навчання показала, що наступні карантини можна проводити, навчаючи дітей. Крім того, онлайн форма має і у подальшому використовуватися за звичайного навчання", – сказала Оксана Палійчук.

До теми

"В Італії теж не всі задоволені онлайн навчанням"

Проблеми з онлайн навчанням виникають не лише в Україні. Мешканка Італії Оксана Трапані-Гаденко розповіла molbuk.ua, як навчаються онлайн в італійських школах.

"В Італії дітям проводять онлайн уроки по скайпу. Урок вчителя може бути в записі, а може бути наживо. Задають домашнє завдання. Учень пересилає його вчителю. Оцінювання не проводиться. Тільки коментарі: впорався на відмінно, допустив такі то помилки тощо. На другий тиждень карантину оголосили, що всі учні переведені до наступного класу. Бо тут залишають багатьох на другий рік, особливо в середній школі", - каже пані Оксана.

Навчання теж впало на плечі батьків. Такс само виникають проблеми з інтернетом, а дітей важко посадити за уроки.

"У кожного класу по-різному триває навчання. У мого сина вото триває 2-3 години. В інших з 9.00 до 14.00. Основний процес навчання теж падає на плечі батьків. А ще буває збій інтернету, проблеми з технікою. Тому і тут є хаос та незадоволені", - зазначила Оксана Трапані-Гаденко.

Текст написаний в рамках проєкту Coronavirus Survival Kit for Media від Media Development Foundation. Проект реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках Transition Promotion Program. Погляди, викладені у цьому матеріалі, належать авторам і не
відображають офіційну позицію МЗС Чеської Республіки.


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Автор: Людмила Осадчук

Рейтинг:
(голосів: 1)
24-05-2020, 12:21
Коментарів 0 Переглядів 4125

Коронавірус на Буковині: медики зафіксували за добу майже три сотні нових випадків хвороби
Загальна кількість встановлених випадків коронавірусу в Чернівецькій області становить 19405
Підробили тести на COVID-19: на кордоні Буковини затримали 20 осіб
Громадяни України прибули на пропускний пункт Порубне з документами та фальшивими ПЛР-тестами
Півтори сотні хворих - у Чернівцях: географія поширення нових випадків COVID-19
Половина нових інфікованих, яких виявили напередодні - чернівчани, ще пів сотні - жителі Кіцманщини
Популярне Коментують
• Новини








І пільговий проїзд, і талони на ікру…Блог Юлії Леськової
Часто буваю випадковим свідком різних розмов між пасажирами громадського транспорту
Ребус  із  багатьма  невідомими
Наші вибори – то завжди певна загадка
«Ніщо так не дивує людей, як їхній вибір»
Як виявилося, темою дискусії стали вивішені на дошці оголошень листівки з кандидатами в депутати.
загрузка...
«Повзуча» інфекція – герпес. Причини, симптоми. Де можна здати аналізи в Чернівцях?*

Про симптоми, профілактику та лабораторні дослідження герпесу – у матеріалі.
Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*

Як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла [b]засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК.
Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*

Про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.
Нове обладнання і дійсно круті майстри: як працює автосервіс «Мак-авто» у Мамаївцях?*

Засновник "Мак-авто" розповів про створення автосервісу та роботу найновіших верстатів.
Повне сучасне професійне обстеження за декілька годин? «Західний судинний центр»*

Уже цієї осені на відвідувачів "Західного судинного центру" чекають кілька цікавих і важливих пропозицій.
Комерційна сонячна електростанція – виграшне рішення для вашого бізнесу!*

Якщо вас зацікавило рішення економії електроенергії шляхом встановлення сонячних станцій, пропонуємо здійснити попередній розрахунок та аналіз економічного ефекту від будівництва СЕС на вашому підприємстві та розглянути різні варіанти комерційних пропозицій, надані компанією "ДімТек".