АТ "Чернвцігаз" вводить карантин по підприємству та переходить в режим онлайн з 16 березня до 3 квітня 2020 року.
Про це кореспондентці molbuk.ua повідомили у пресслужбі "Чернівцгаз".
"Оскільки існує загроза поширення вірусу, похід до відділень компанії та Центрів обслуговування клієнтів для отримання послуги – це зайвий ризик, як для клієнтів, так і фахівців, що спілкуються із споживачами газу.
☎️Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення вірусу, з 16 березня до 3 квітня 2020 року, всі консультації, фахівці Центрів обслуговування здійснюватимуть в телефонному режимі за номерами тел. (0372) 93-19-04, (067) 444 8 104. Кількість операторів, які приймають дзвінки, компанія збільшила з 7 до 20", - йдеться у повідомленні.
Центри обслуговування працюють, але клієнтів туди пускати не будуть, зазначили у пресслужбі “Чернівцігаз”. На дверях буде оголошення з усією необхідною інформацією.
За інформацією “Чернівцігаз” щодня до Центру облуговування у приходило по 350 людей.
За попереднім записом, буде здійснюватися прийом клієнтів, яким необхідно відвідати ЦОК або дільницю АТ "Чернівцігаз" за наступними питаннями: реконструція системи газопостачання, приєднання до газових мереж, заміна та встановлення лічильників, відключення та підключення до газопостачання, питання технічного обслуговування, зміна власника.
Телефони для запису на прийом:
ЦОК в м. Чернівці (вул. Головна,243) – тел. (050) 374 -24 -87, (067) 678-04-86;
ЦОК в м. Кіцмань (вул. Сагайдачного, 11) – тел. (067) 480 -79-15;
ЦОК в м. Сокиряни (вул. Чорновола, 3 В) – тел. (096) 673-51-24;
м. Вижниця (03730) 2-16-95, 2-26-72;
м. Герца (03734) 2 10 81, (097)877-69-09;
смт. Глибока (03734) 2- 42- 27;
м. Заставна (03737) 2-22-60, 2-12-92, 3-13-10;
м. Новодністровськ (03741) 3-33-03;
м. Новоселиця (03733) 5-10-07, 2-11-75;
смт. Кельменці +38(067)679-69-36;
м. Сторожинець (03735) 2-51-75;
м. Хотин (03731) 2- 24-25, (067)679-69-78, (067) 679-69-72/
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
13-03-2020, 14:39
0
9 778