У Чернівцях чоловік поскаржився на роботу "Нової Пошти".
Як пише Олег Мазур у фейсбук-спільноті "СтопХам Буковина" на пошті без попередження змінили його дані, через що чоловік не отримав гроші.
"Виявилось що оператор Call центру змінив дані відправника, тобто мене змінили на іншу людину, з іншим номером телефону. Після чого відмінили послугу зворотньої доставки. Я склав претензію і чекав відповіді від відділу врегулювання. Отримавши дзвінок від представника НП, я почув що зміну даних провів я через дзвінок на гарячу лінію і мені відмовили у задоволенні моєї претензії. Я цього звісно не робив. Я звернувся із відповідною заявою до поліції де було зареєстровано заяву і внесено в ЄРДР. Після чого я замовив в свого мобільного оператора деталізовану роздруківку вхідних та вихідних дзвінків зі свого номеру. Отримавши відповідь я переконався що ніяких дзвінків зі свого номеру на гарячу лінію Нової Пошти в той день взагалі не було. Цю інформацію я передав представникам Нової Пошти. Вони прикріпили докази до претензії, але у відповідь я знову отримав відмову", - пише Олег.
Кореспондентка molbuk.ua зв'язалась з пресслужбою "Нової Пошти".
"Розберемося в ситуації і відповімо вам", - написала прес-секретарка "Нової Пошти". Очікуємо відповіді.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
31-07-2019, 19:07
0
6 839