DataLife Engine > Новини Чернівців / новини / топ новини > "Змінили дані й не повернули гроші": чернівчанин звинуватив "Нову пошту" в афері

"Змінили дані й не повернули гроші": чернівчанин звинуватив "Нову пошту" в афері

"Змінили дані й не повернули гроші": чернівчанин звинуватив "Нову пошту" в афері

У Чернівцях чоловік поскаржився на роботу "Нової Пошти".

Як пише Олег Мазур у фейсбук-спільноті "СтопХам Буковина" на пошті без попередження змінили його дані, через що чоловік не отримав гроші.

{reklama}

"Виявилось що оператор Call центру змінив дані відправника, тобто мене змінили на іншу людину, з іншим номером телефону. Після чого відмінили послугу зворотньої доставки. Я склав претензію і чекав відповіді від відділу врегулювання. Отримавши дзвінок від представника НП, я почув що зміну даних провів я через дзвінок на гарячу лінію і мені відмовили у задоволенні моєї претензії. Я цього звісно не робив. Я звернувся із відповідною заявою до поліції де було зареєстровано заяву і внесено в ЄРДР. Після чого я замовив в свого мобільного оператора деталізовану роздруківку вхідних та вихідних дзвінків зі свого номеру. Отримавши відповідь я переконався що ніяких дзвінків зі свого номеру на гарячу лінію Нової Пошти в той день взагалі не було. Цю інформацію я передав представникам Нової Пошти. Вони прикріпили докази до претензії, але у відповідь я знову отримав відмову", - пише Олег.

"Змінили дані й не повернули гроші": чернівчанин звинуватив "Нову пошту" в афері


"Змінили дані й не повернули гроші": чернівчанин звинуватив "Нову пошту" в афері
"Змінили дані й не повернули гроші": чернівчанин звинуватив "Нову пошту" в афері


Кореспондентка molbuk.ua зв'язалась з пресслужбою "Нової Пошти".

"Розберемося в ситуації і відповімо вам", - написала прес-секретарка "Нової Пошти". Очікуємо відповіді.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram



Повернутися назад