Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
У Чернівцях кондуктори погрожували звільненнями через «опромінення» від валідаторів

У Чернівцях працівники Чернівецького тролейбусного управління погрожували своєму керівництву звільненнями через запровадження системи електронного квитка та використання валідаторів.

Про це йдеться у публікації газети "Молодий буковинець".



"Через ці валідатори потрібно звільнитися, – в одному із тролейбусів кондуктор зі знайомою обговорюють, як важко працювати з цим обладнанням. – Не встигаємо з ними працювати, доки карточку прикладеш, доки квиток виведе, багато часу витрачається. Ще й зависають часто. Добре, якщо тролейбус не повний, а якщо забитий, то з валідатором не розкладешся. Ще й чула, що ці валідатори опромінюють, тож вже боюся за своє здоров’я".

Виконувач обов’язків начальника тролейбусного управління Михайло Олексюк зізнається, що з кондукторами на початку запровадження електронного квитка справді були конфлікти і люди погрожували звільненням. Щоправда, погрози залишилися погрозами і жоден кондуктор не звільнився.

"Звільнення, опромінення – це лише "хвилі". Думаю, це відбувається через те, що валідатор не дозволяє отримати "ліву" виручку. Спочатку були розмови про звільнення, але ніхто цього не зробив і все затихло", – повідомив М. Олексюк.

"Ми намагаємося кондукторів заохочувати за роботу з валідаторами. За освоєння нової техніки виплачуємо винагороду. З березня кондуктори на тролейбусах №2 і 4 отримають більший відсоток премії. Запровадили мобільні валідатори на тролейбусі №8, наступний на черзі – маршрут №1", – додав керівник підприємства.

Хоча з мобільними валідаторами тролейбусне управління працює вже майже два місяці, ще досі стикають з проблемами.

"Ми поки що втрачаємо виручку через використання мобільних валідаторів, – нарікає Михайло Олексюк. – Вважаю, що впроваджувати електронний квиток почали неправильно. Спочатку потрібно було встановити стаціонарні валідатори. Тоді би кондуктор з мобільним валідатором лише перевіряв наявність квитка і дообілечував людей. А так кондуктору доводиться працювати з чотирма картками і це досить важко. Вони не встигають і виручка зменшилася на маршруті №2 на вісім відсотків. Ми зробили експеримент і порівняли час обслуговування з валідатором і квитками. Із квитками кондуктор за дві хвилини може обілетити десять пасажирів, з валідатором – три-чотири. Хто їде одну-дві зупинки іноді й не обілечуємо, свідомо возимо "зайців". Щоправда, вже налагодилася ситуація з банківськими картками, і їх приймаємо для розрахунку".

"Валідатори часто зависають. Спочатку пропонували, якщо зависають, то використовувати квитки. Та все ж вирішили від цього відмовитися, щоби "не спокушати" кондукторів. Якщо зависає валідатор, кондуктор по телефону звертається за консультацією у Муніципальний інфоцентр. Якщо це не вдається зробити, з тролейбусного управління терміново привозимо другий валідатор. Пасажирів при цьому не висаджуємо", – повідомив в.о. начальника ЧТУ.



У муніципальному інфоцентрі, який забезпечує тролейбусників мобільним валідаторами, із чуток про опромінення дивуються.

"Мобільний телефон більше опромінює, ніж мобільний валідатор. Валідатор живиться автономно завдяки батареї. Її заряджають від електрики, але це роблять після завершення зміни кондукторів у депо. Я розумію, що кондуктори не задоволені, бо впроваджується щось нове, але ми й надалі плануємо працювати з електронним квитком, бо маємо прозору систему обліку", – повідомив директор мунціпипального інфоцентру Іван Паращук.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Рейтинг:
(голосів: 1)
17-04-2019, 11:43
Коментарів 1 Переглядів 7556

загрузка...
Hаписав: Мария, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 квітня 2019 12:03
В новині:
Гоните недовольных кондукторов в шею! Я готов и многие мои соседи занять их место. Мы работать умеем. Мы не будем как они занимать под свою попу 20% салона и ждать когда пассажиры сами принесут денежку или карточку. Мы будем ходить по салону, а водителей заставлять ездить вовремя. За такие зарплаты нужно в Черновцах пятки руководству целовать.

Раптова злива підтопила Чернівці: що відомо на цей час
Внаслідок сильної зливи тролейбуси перестали курсувати нижньою частиною вулиці Південно-Кільцевої
У чотирьох дитсадках Чернівців виявили рибу, заражену гельмінтами
Мер Чернівців оголосив дострокове розірвання договорів із фірмою-постачальником продукції
Бабюк вважає, що виконком працює конструктивно, але Чернівцям заважає заполітизованість
Секретар виконкому вважає, що підстав для його розпуску немає
Популярне Коментують
• Новини
Loading...


«Винні не собаки, а люди»
Блог Надії Будної
Заготконтора «Черновці». Блог Мостіпаки
Про головні події тижня, що минає – у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Детские коляски на сайте Kloomba
Нова медична лабораторія «МеДіС» у Чернівцях – точні аналізи європейської якості (на правах реклами)

Відтепер для того, щоб отримати якісні результати складних лабораторних досліджень, чернівчанам не потрібно їхати до Львова чи Києва
Мінімальна комісія та максимальна простота: як перевести гроші з Європи в Україну (новини компанії)

До кінця червня 2019 року діє акція, тож комісія на перекази взагалі відсутня
"Годиллівуд" – ваш власний дім на околиці Чернівців (на правах реклами)

"Годиллівуд" – це проект, який вигідно вирізняється своїм розташуванням, наповненням та умовами проживання. Це ваш власний дім у мальовничому куточку Чернівців
У Чернівцях презентували новий позашляховик Renault Kadjar (новини компаній)
Тепер провести тест-драйв та придбати нову модель кросоверу Renault Kadjar можна в автоцентрі Renault у Чернівцях
Видобуток гравію з річок – екологічна катастрофа для Буковини (новини компанії)

Іспаська філія ТОВ "ККНК "Технобуд" працює на базі Майдан-Іспаського родовища валунно-гравійно-піщаних порід з 2012 року. І на відміну від видобувачів гравію незаконним способом, що нищить річки, руйнує грунти, викликає затоплення, Іспаський кар’єр здійснює видобуток корисних копалин відкритим і сухим способом, що не завдає такої шкоди довкіллю