У Чернівцях місцева жителька придбала у магазині торт "Спартак", який виявився зіпсутим.
На світлинах, які у Facebook оприлюднила користувач соцмережі TataSh Zb, видно, що продукт покритий пліснявою, і непридатний для споживання.
"Купили в Чернівцях десерт на вечір (замінник еліксиру щастя). Дивлюся й думаю - а якби я погано бачила, сама покуштувала, малюків нагодувала... І що ж далі? Інфекційне відділення з отруєнням?", - написала жінка.
Як повернути гроші за неякісний товар?1. Обов’язково разом з будь-яким товаром беріть чек. З ним набагато простіше довести, де і коли ви купували продукт.
2. Якщо у вас чеку немає, то довести, що ви приходили в магазин та придбали тут товар, може запис із камери відеоспостереження. Вимагайте у керівництва магазину перегляд запису.
3. Підійдіть до продавця й покажіть товар, який ви купили. Особливо добре цей прийом діє при "глядачах". Якщо в магазині багато людей, то продавці, не бажаючи мати погану репутацію, відразу ж вибачаються і повертають товар.
4. Якщо продавець не захоче приймати назад товар, зверніться до адміністрації магазину. Пригрозіть, що якщо зіпсований продукт вам не обміняють, ви віднесете його до санепідстанції.
5. У випадку, якщо розмова з адміністрацією магазину не дасть результатів, так і зробіть — віднесіть прострочений товар в санітарно-епідеміологічну службу та в Держпродспоживслужбу. Напишіть заяву, в якій вкажіть, де і коли ви придбали певну продукцію, а пізніше виявили, що вона прострочена, та прикладіть до заяви чек на покупку. СЕС буде зобов’язана вжити заходів з вашого листа.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
6-05-2018, 22:49
0
4 048