RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » 22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)

22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)

"МБ" продовжує писати історії успіху молодих підприємців із Чернівців. Цього разу ми поговорили із дівчиною, яка успішно розвиває бізнес на горішках, ягодах і меді.

Продукції "Гавра" тільки півроку, та у Чернівцях, Коломиї та Івано-Франківську вже добре знають ці ласощі. Це різні горіхові мікси, солодкі пасти та фруктові чіпси у креативних упаковках з авторськими побажаннями. Ці ласощі – здорове харчування, адже всі вони готуються тільки з натуральних продуктів без додавання цукру. Заснувала "Гавру" 22-річна чернівчанка Крістіна Павлик, яка сама любить горіхи.

"Першу партію розкупили друзі"
Про ідею. Крістіна розповідає, що ще у 15-річному віці цікавилася хенд-мейдом і любила оригінально прикрашати побутові речі. Також вона займається спортом і ретельно стежить за тим, що їсть. Горішки та мед були незамінними у її раціоні, тому їх у неї вдома завжди було достатньо.
– Пам’ятаю, перші солодощі я робила для себе і рідних. У звичайних банках ставила різні види горішків, сухофруктів та кураги, а зверху поливала медом. Баночку прикрашала мішковиною. Робила це у подарунок для мами і бабусі. Якось сфотографувала те, що вийшло, і кинула в соцмережі. Друзі і знайомі питали в мене, чому я це не продаю. Тільки тоді, коли мене про це запитали вдесяте, я задумалася над тим, а чи не спробувати таки виставити роботи на продаж.

Читайте також: Чернівчанин розповів, як створював відомий бренд кави (ФОТО)

Про початок бізнесу і стартовий капітал. На момент, коли дівчина вирішила спробувати реалізувати свою продукцію для продажу, вона працювала юристом. Стартовим капіталом для "Гаври" стали 5000 гривень збережень дівчини. Продукцію назвали так, бо Крістіні сподобалося значення цього слова.
– Гавра – це ведмежа барлога. Я хотіла, аби наш продукт асоціювався із чимось домашнім, теплим. Я наважилася спробувати зробити "тестову" партію. Зізнаюся, вона була провальною. Я тоді все зробила неправильно. Я ще не знала, як вийти на правильних постачальників, де взяти маленьку партію продукції за меншими цінами, тому продукт врешті-решт виявився дуже дорогим. Під час продажу я заробляла на баночці 5 гривень. Ніколи не забуду, як з високою температурою у дощ носила з вокзалу 10 літрів меду. Руки боліли, голова боліла, все боліло. Тоді я подумала: "Чого мені не сиділося у тій фірмі в офісі, навіщо воно мені треба?". Та я пішла далі, сиділа ночами і сама це все робила, фасувала, продавала. Дякую тим людям, моїм друзям, які купили першу партію. Їхні відгуки дали мені надію і сили зробити другу, – пригадує Крістіна.

Дівчина каже, що бізнес розвивала поступово, і зароблені гроші зразу ж вкладала у подальший розвиток "Гаври".
– З’являлися замовлення, і я робила ще партії, і ще, і ще… З часом я їх робила більшими, ніж попередні, а зароблені гроші вкладала у щось. Наприклад, в оренду приміщення, яке ми зараз використовуємо як цех. І так маленькими кроками ми ставали більшими. Я вже знайшла постійних постачальників, яких міняти не збираюся. Я навіть "вибила" у них гуртові ціни на товар, тому у нас продукт дешевший. Я пояснювала, що зараз ми маленькі і не можемо собі дозволити купити більше горіхів чи меду, проте колись будемо купувати більше. Я готувала, і фасувала, і прикрашала продукти сама, писала побажання клієнтам. Зараз у мене є партнер, а у цеху працюють двоє людей.

У Христини було багато провалів і переломних моментів, коли вона думала, що це кінець її справі. Проте вона вважає, що всі прикрі випадки треба перетворювати в уроки.

– Бувало різне. Мені якось прийшла неякісна партія продукції, і я розуміла, що не встигаю виконати план. Якось затрималася у цеху допізна, випадково ліктем штовхнула посудину і величезна кількість меду просто стекла на підлогу. Я десь чотири години потім все це змивала. Був прикрий випадок і на ярмарку, де ми презентували продукцію. Ми гарно склали у піраміду всі баночки. Один необережний рух – і вони розбилися. Якось пакет із нашою продукцією не доїхав до замовника у належному виді. Там було замовлення на тисячу гривень, і під час перевезення все розбилося. Довго з’ясовували стосунки із клієнтом, хоча це провина пошти.


Читайте також: Сімейна пара відкрила у Чернівцях квест-кімнату (ФОТО)

Про плани.
Зараз "Гавра" продається у Чернівцях, Коломиї та Івано-Франківську. Рекламою товару у соцмережах Крістіна займається сама. Якщо є замовлення, через пошту відправляє товари у будь-яку точку України.
– Насамперед, планую розширити асортимент продуктів. У нас будуть батончики, овочеві чіпси. Не хочу перетворити це у суцільний бізнес, адже це справа, яку я люблю і яка приносить користь людям. У нас найдешевший продукт, бо націнку я ставлю мінімальну. Питання якості у нас на першому місці. Я чудово розумію, що мою продукцію купують студенти, майбутні мами, діти… Роблю все так, як для мами, адже вона у будь-який момент може подзвонити і попросити винести їй щось. Планую й надалі вчитися і дізнаватися нові рецепти, технології приготування мого продукту. Хотілося б знайти якомога більше міст для співпраці, цим зараз і займається мій партнер. Хочу вийти на світовий рівень, адже ця продукція унікальна. Мрію, аби такий здоровий продукт продавався по всьому світу. Можливо, з часом відкрию спеціалізований магазин, чи кафетерій. Час покаже...

22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)

Асортимент продукції "Гавра"
МЕДОВА ЗАХЦЯНКА з курагою та родзинками, містить кеш’ю, фундук, мигдаль, арахіс, волоський горіх, курага, родзинки, гарбузове насіння, соняшникове насіння, кунжут та мед. 350мл, 150 грн.

МЕДОВА ЗАХЦЯНКА з журавлиною, містить кеш’ю, фундук, мигдаль та мед. 300 мл, 150 грн.

МЕДОВА ЗАХЦЯНКА з журавлиною та арахісом, містить арахіс, журавлину та мед. 200 мл, 65 грн.

МЕДОВА ЗАХЦЯНКА з вишнею та кеш’ю, містить вишню, кеш’ю та мед. 200 мл, 65 грн.

Є пасти:
1) в'ялена журавлина, кокос, арахіс, мед та прянощі 200 мл 65 грн.
2) какао, кокос, горіхи, прянощі, мед 300 мл 70 грн.
3) апельсин, кориця, кокос, мед 200 мл 65 грн.
4) лимон, імбир, кориця, мед 200 мл 65 грн.

Фруктові чіпси (грейпфрут, апельсин, ківі, банан, яблука) 60 г сухої ваги 80 грн.

Фасовані горіхи та сухофрукти в асортименті (з журавлиною, синіми родзинками, арахісом) 55 грн. 150 грам.

Зробити замовлення можна у соцмережах, або ж купити товари у кав`ярні "BUCO", у ресторані "Панська гуральня" чи складмаркеті "Torba".\\
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)
22-річна чернівчанка розповіла, як створила нову "смачну" торгову марку (ФОТО)



Поради початківцям
– Займайтеся тим, що вам близьке. Тоді ви не матимете робочого часу.
– Розповідайте про себе людям. Ніколи не знаєш, хто зголоситься тобі допомогти.
– Відкривайте мікробізнес, який не потребує великого стартового капіталу. Його завжди можна зробити масштабнішим.
– Бережіть постійних постачальників і постійних клієнтів.
– Постійно розвивайтеся, читайте спеціалізовану літературу, дізнавайтеся більше про ваш продукт.
– Краще продати більше товару за меншою ціною, ніж менше і дорожче.

Діана ВАТАМАН


Читайте також: "Щоб не прогоріти, робіть все якісно". Співвласник фаст-фуд-закладу в Чернівцях розповів, як відкривав бізнес
Редактор: diana_vataman
6-05-2017, 21:30
Коментарів 0 Переглядів 26 193

Теги -
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.