Чернівчан закликають повідомляти показники лічильників установам, які надають комунальні послуги.
Відповідні повідомлення установи надсилають мешканцям міста, пише molbuk.ua
У повідомленнях йдеться, що якщо цього не зробити, система автоматично робить розрахунки, беручи за основу минулорічні показники, які можуть не співпадати з цьогорічними. Тобто споживач може переплатити.
- По завершенні місяця, якщо людина не подала показник, система вираховує вартість споживання автоматично, - пояснює
прес-секретар ПАТ "Чернівцігаз" Андрій СЕМЕНОВИЧ. - Якщо ви з першого по четверте число місяця, коли йдуть нарахування, подали свій показник, тоді вам надійде справний рахунок і не буде проблем, стресів, чому нарахували так, а не інакше. Якщо ж людина не подала показник лічильника, система вираховує, скільки споживала людина в цьому місяці минулого року газу, ділить цю суму на кількість днів...Словом, якщо споживач не подав реальний показник лічильника, система нараховує вартість за спожиту енергію за замірами минулого року.
Для забезпечення коректності розрахунків у "Чернівцігазі" рекомендують споживачам газу фіксувати показання лічильника станом на останній день поточного місяця та передавати їх з 1 по 5 число наступного місяця.
У "Чернівціводоканал" передавати показники можна у два способи: телефоном та через контролерів. Але робити це треба обов'язково.
- Споживач зобов'язаний щомісяця надавати показники, - зауважує
начальник абонентного відділу "Чернівціводоканалу" Іван ФАЛЬОСА. - Йдеться особливо про тих громадян, які користуються пільгами. Тому що держава передбачає пільгу на певну категорію в межах чотирьох метрів кубічних, в даному випадку води. І якщо у нас немає інформації про обсяг спожитої води, ясна річ, що можуть виникнути певні питання з врахуванням пільги цим громадянам. Необхідно буде просто робити вручну перерахунок, якщо людина, наприклад, не подала дані. Наприклад, ви не подали дані за два місяці, а мали спожити чотири куби в місяць, бо ви на них маєте пільгу. У вас залишилися тільки два куби, які треба спожити за повною вартістю. А оскільки ви не надали показники, програма рахує загальну суму. Вона не виокремлює показник за попередній місяць. Тому виходить, що людина на момент подання нам інформації ставить себе в таку ситуацію, що вона буде змушена платити повну вартість, а не за пільгою. Якщо ж люди звертаються, ми робимо перерахунки.
Наразі, каже Іван Фальоса, підприємство не має послуги, де би можна було передати показник лічильника через Інтернет або смс-повідомленням:
- Наші контролери раз у квартал приходять до споживачів, щоби звірити показники лічильника, які людина подає, і по факту. Можна також телефонувати — краще з 25 по 30 число поточного місяця.
Як передати показники лічильникаПАТ "Чернівцігаз":-зареєструватись в особистому кабінеті на сайті cv.104.uа;
- надіслати смс за номером телефону 7104 (приклад тексту повідомлення: 1600ХХХХХХ ХХХХХ, де 1600ХХХХХХ – 10 цифр розрахункового рахунку, між ними пробіл та ХХХХХ – показання лічильника (до 5 цифр);
-звернутися зі стаціонарного телефону за номером контакт-центру (0372) 931-904 та скористатись автоматизованою системою IVR. Щоби залишити показання лічильника, потрібно натиснути цифру "2". Потім, користуючись підказками голосового меню, ввести номер особового рахунку та показання;
-надіслати листа на електронну адресу: contact@cv.104.ua, при цьому необхідно зазначати: прізвище, ім’я, по-батькові, номер особового рахунку (або адресу), показання лічильника, дату фіксації показань, номер телефону.
КП "Чернівціводоканал":
-номери телефону: 52-23-94, 52-58-58;
ПАТ "Чернівціобленерго":
- через "Персональний кабінет" на сайті ПАТ "Чернівціобленерго";
- за телефоном Call-центру –58-49-80 чи 0-800-509-980 (з мобільного безкоштовно, оператори працюють цілодобово, без вихідних та святкових днів);
-за телефонами, які вказані у рахунках абонентів за спожиту електроенергію;
-за телефонами абонентського відділу району електричних мереж за місцем проживання: у Чернівцях — 58-34-00 (оператори приймають показники впродовж робочого дня, з понеділка по четвер - з 8.00 до 17.00, у п’ятницю - з 8.00 до 15.45) та 52-48-71 (запис проводиться в автоматичному режимі цілодобово);
-на електронну пошту Call-центру: info@obl.cv.energy.gov.ua
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
7-12-2016, 17:58
0
6 558