Чернівецька міська рада повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад:
директора комунального підприємства “Парк “Жовтневий”;
директора Центру дозвілля дітей та юнацтва парку імені Ю.Федьковича;
директора Центру культури “Вернісаж”;
директора клубу мікрорайону “Рогізна”;
директора комунальної бюджетної установи "Будинок культури творчої молоді "Автограф" м. Чернівців";
директора Центрального Палацу культури м. Чернівці;
директора комунальної бюджетної установи "Будинок естетики та дозвілля м. Чернівців";
директора комунальної бюджетної установи "Музична школа № 1 м. Чернівців";
директора комунальної бюджетної установи "Музична школа № 2 м. Чернівців";
директора комунальної бюджетної установи "Музична школа № 3 м. Чернівців";
директора комунальної бюджетної установи "Музична школа № 4 м. Чернівців".
Відповідно до Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад керівників закладів культури, які належать до комунальної власності територіальної громади м. Чернівців встановлюються кваліфікаційні умови до кандидатів на посаду: вища освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи: заяву про участь у конкурсі; згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”; автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості; копію документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту; два рекомендаційних листи довільної форми; мотиваційний лист довільної форми; Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації. Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси відділу з питань кадрової роботи Чернівецької міської ради (м. Чернівці, Центральна площа, 1, відділ з питань кадрової роботи, каб. 305, тел. 52-51-00; kadry2@rada.cv.ua) впродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу (з 26 травня по 26 червня 2016 року).
Конкурсна комісія складається з дев’яти членів. Персональний склад конкурсної комісії формується не пізніше 30 днів після оголошення конкурсу та затверджується розпорядженням Чернівецького міського голови.
До складу конкурсної комісії подають по три кандидатури члени трудового колективу, громадські організації в сфері культури відповідного функціонального спрямування та Чернівецька міська рада. Конкурсна комісія вважається повноважною у разі затвердження в її складі не менше шести осіб. Відділ з питань кадрової роботи Чернівецької міської ради не пізніш як за 10 днів до дня проведення першого засідання конкурсної комісії повідомляє кандидатів про час та місце проведення засідання конкурсної комісії.
Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів. На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника закладу культури, на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії. Особа не допускається до участі в доборі кандидатів на посаду керівника закладу культури, у разі невідповідності вимогам за рішенням конкурсної комісії.
На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
7-06-2016, 11:05
0
4 816